دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخواست توخل از چلسی؛ ستاره یووه را می خواهم

درخواست توخل از چلسی؛ ستاره یووه را می‌خواهم

به نظر می رسد که چلسی قصد دارد هر طور که شده فدریکو کیه زا را به خدمت بگیرد.

به گزارش ورزش، فابریتزیو رومانو در پادکست خود با عنوان "Here We Go" از علاقه چلسی به جذب فدریکو کیه زا پرده برداشته است. این خبرنگار معتبر ایتالیایی مدعی شده که توماس توخل از جذب ستاره یوونتوس استقبال می کند و از سران باشگاه چلسی درخواست کرده که مقدمات انتقال او به استمفوردبریج را فراهم کنند.

کیه‌زا در یکی دو فصل گذشته نمایش های درخشانی در ترکیب یوونتوس ارائه داده و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. او همچنین در همین تابستان نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو ایفا کرد. کیه‌زا در اولین فصل حضورش با غول های تورینی 14 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد و تا کنون در فصل 22-2021 سه گل و سه پاس گل به ثبت رسانده است.

درخواست توخل از چلسی؛ ستاره یووه را می‌خواهم

البته بعید است یوونتوس تمایلی به فروش فدریکو کیه زا داشته باشد اما یک شرط مهم وجود دارد که می‌تواند این انتقال را نهایی کند. در واقع گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده در صورتی که یوونتوس نتواند در این فصل جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کند، به اجبار برخی بازیکنان این تیم از بیانکونری جدا خواهند شد و یکی از این ستاره ها می تواند فدریکو کیه زا باشد که به شدت چلسی شرایط به خدمت گرفتن آن را بررسی می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋