دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ممفیس دپای گلزن استقلال در آبادان(عکس)

شادی ستاره جوان استقلال بعد از گلزنی  موجب  برداشت‌های متفاوتی شد.

به گزارش ورزش امیرحسین حسین‌زاده پدیده فصل گذشته باشگاه سایپا که یکی از خریدهای آبی‌پوشان در بازار نقل و انتقالاتی بود، مهره‌ی مورد علاقه فرهاد مجیدی در لیگ امسال به شمار می‌رود و سرمربی آبی‌پوشان نشان داده اعتقاد ویژه‌ای به حسین‌زاده دارد؛ چرا که او در تمامی بازی‌های این فصل به صورت فیکس یا تعویضی حضور داشته است.

با این حال ناکامی حسین‌زاده در ثبت گل یا پاس‌گل باعث شده بود تا انتقادات علیه عملکرد این بازیکن جوان و 21 ساله بالا بگیرد و هواداران استقلال حتی سرمربی تیم‌شان را هم بابت اعتماد مکرر به یک بازیکن جوان سرزنش کنند؛ با این‌حال امیرحسین حسین‌زاده سرانجام در آبادان و در هفته هفتم موفق شد مزد اعتماد فرهاد مجیدی را بدهد و برای تیمش گل تساوی‌بخش مقابل صنعت نفت را به ثمر رساند.

ممفیس دپای گلزن استقلال در آبادان(عکس)

حسین‌زاده بعد از گلزنی دوان دوان به سراغ لب خط رفت و فرهاد مجیدی را در آغوش کشید تا این‌چنین از اعتماد سرمربی تیمش تشکر کند اما او بعد از این قدردانی، مقابل لنز دوربین عکاسان، انگشتان خود را درون گوشش گرفت و شادی جنجالی را انجام داد؛ شادی که برخی هواداران استقلال آن را نسبت به خود و انتقادات برداشت کردند.

ستاره جوان آبی‌پوشان پایتخت در اینستاگرام خود بعد از بازی با صنعت نفت، پستی منتشر کرد و نوشت که این شادی بعد از گل مخاطبی نداشته و صرفاً الگوبرداری حسین‌زاده از ممفیس دپای ستاره هلندی بارسلونا بوده است.

ممفیس دپای گلزن استقلال در آبادان(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋