دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جورجینیو: 2021 بهترین سال زندگی من بود

جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی 2021 را بهترین سال دوران ورزشی خود انتخاب کرد.

جورجینیو: 2021 بهترین سال زندگی من بود

به گزارش ورزش، جورجینیو که در سال 2021 با چلسی فاتح لیگ قهرمانان و با تیم ملی ایتالیا قهرمانی جام ملت های اروپا شده بود، دیشب و در مراسم توپ طلا در جایگاه سوم قرار گرفت. باشگاه چلسی نیز جایزه نوپای بهترین باشگاه سال را از آن خود کرد و جورجینیو که به دلیل رعایت قوانین قرنطینه نتوانست در مراسم حضور یابد، ابراز امیدواری کرد این افتخارات بزرگ در سال آینده نیز تکرار شود.

 

جورجینیو گفت: "من بسیار خوشحالم، اما من نه به تنهایی، بلکه با کمک کل تیم به این موفقیت دست یافتم. به این تیم افتخار می کنیم و ما لیاقت رسیدن به این دستاورد را داشتیم. همیشه گفتم ام که مهم ترین موضوع برایم گروه و تیم است و ما باید اهداف تیمی را در اولویت قرار دهیم.

 

جورجینیو: 2021 بهترین سال زندگی من بود

 

گروه شگفت‌ انگیزی مانند تیم فعلی داریم که همه با هم تلاش کرده، متواضع هستند، همیشه لبخند زده و سعی می‌کنند به یکدیگر کمک کنند. در این شرایط قطعا نتایج خوبی حاصل می شود و شما به جوایز زیادی دست پیدا می کنید.

 

واقعا افتخار می کنم که در تیمی مانند چلسی حضور داشته و بخشی از این باشگاه هستم. ما سال گذشته فوق العاده بودیم و این روند در این فصل هم ادامه داشته است و من امیدوارم سال دیگر هم در این مراسم حاضر باشیم. سال 2021 از نظر ورزشی بهترین سال زندگی من بوده، اما حالا نیز اهداف فراوانی در پیش داریم و باید تلاش کنیم تا عناوین زیادی را برای باشگاه کسب کنیم. امیدوارم در سال آینده موفق به کسب عناوین فراوانی شده و بتوانیم حداقل به دستاوردهای سال قبل دست یابیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋