دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شیری: آقای وزیر این هرج و مرج در شان ما نیست

با تنیس فوتبال در رختکن گرم کردیم!؛ شیری: آقای وزیر این هرج و مرج در شان ما نیست؛ مدافع سرخپوشان واکنش تندی نسبت به شرایط این تیم پیش از شروع دیدار با نفت مسجدسلیمان داشت.

شیری: آقای وزیر این هرج و مرج در شان ما نیست

به گزارش ورزش، مهدی شیری درباره نتیجه کسب شده برابر نفت مسجدسلیمان گفت: این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود و امیدوارم که همین روند را دنبال کنیم.

وی درباره استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی گفت: درباره این موضوع بزرگترهای تیم صحبت خواهند کرد. اما دوست دارم از راس کار و آقای وزیر هستند بخواهم که به تیم ما هم نگاهی داشته باشند تا آرامش به تیم برگردد. ما شایسته چنین وضعیتی نیستیم و به چه شکل باید بگویم، پرسپولیس شایسته این هرج و مرج نیست. 

شیری درباره تاخیر شکل گرفته در شروع بازی به واسطه اختلاف نظر شکل گرفته برای تبلیغات محیطی گفت: اول بازی ما در رختکن تنیس فوتبال زدیم تا گرم بمانیم. در شان تیم و بازیکنان ما نیست که 20 دقیقه در رختکن بمانیم و نمی دانم چه ارگان هایی با هم اختلاف دارند و این در شان تیم ما نیست. 

مدافع سرخ‌ها در پاسخ به سوالی درباره اینکه از وضعیت مدیریتی صدری رضایت دارند گفت: امیدوارم ایشان هم سعی و تلاش بیشتری کنند. گفتم که شان بازیکنان ما این نیست و امیدوارم هر چه زودتر شرایط به روال برگردد و همه چیز خوب شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋