دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کریستوفر، همچنان صدرنشین گلرهای لیگ برتر (عکس)

جدول کلین‌شیت‌ها و سقوط سیدحسین؛ کریستوفر، همچنان صدرنشین گلرهای لیگ برتر (عکس)؛ با ثبت پنجمین کلین‌شیت، کریستوفر نت اتریشی جایگاهش در صدر جدول را حفظ کرد.

کریستوفر، همچنان صدرنشین گلرهای لیگ برتر (عکس)

به گزارش ورزش، لیگ ایران در حالی یک پنجم از فصل بیست و یکم خود را پشت سر گذاشته که طلایی پوشان اصفهان در رتبه نخست قرار گرفته‌اند و این صدرنشینی بدون تردید تا حد زیادی به عملکرد دفاعی مطلوب این تیم برمی‌گردد؛ جایی که تنها یک گل خورده در حساب تیم سپاهان دیده می‌شود.

کریستوفر نت در شش بازی ۵ کلین شیت ثبت کرده اما با این حال تنها شش سیو داشته تا نقش مدافعان سپاهان در این کلین‌شیت‌ها بیش از پیش مشخص شود.

حسین پورحمیدی که این هفته در جریان بازی مقابل هوادار یک کلین شیت دیگر ثبت کرد، با عبور از سیدحسین حسینی به رتبه دوم رسید. علیرضا حقیقی نیز با ۱۶ سیو در رتبه سوم جای دارد.

محمدرضا اخباری با شش بازی، ۱۶ سیو، ۵ گل خورده و ۳ کلین شیت در رتبه چهارم برترین کارهای فصل قرار گرفته است.

احسان مرادیان پس از شروع نامطلوب، این بار در بازی با ذوب آهن دروازه‌اش را بسته نگه داشت و حالا دیدار فولاد و تراکتور، تقابل جذاب او با اخباری هم خواهد بود.

فرهاد کرمانشاهی پدیده این فصل دروازه‌بانی ایران، هفته گذشته یک گل از نساجی خورد و همین موضوع باعث شد تا رتبه ششم پایین بیاید؛ اتفاقی که برای حبیب فرعباسی نیز رخ داد.

حضور داوود نوشی صوفیانی در بین ۱۰ گلر برتر اتفاق مهمی است که این هفته رخ داده است.

حالا فوتبال ایران در حالی به استقبال هفته هفتم می‌رود که حامد لک گلر پرسپولیس نیز شانس این را دارد تا با یک کلین شیت دیگر و ثبت سیو بیشتر، به جمع ۱۰ دروازه‌بان شاخص اضافه شود.

کریستوفر، همچنان صدرنشین گلرهای لیگ برتر (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋