دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاسخ پرسپولیس به احمدزاده: قدر این پیراهن را ندانستی

یک روز پس از اظهارات فرشاد احمدزاده درباره پرونده شکایت از پرسپولیس، حالا نوبت به این باشگاه رسیده تا پاسخ بازیکن سابق را بدهد.

پاسخ پرسپولیس به احمدزاده: قدر این پیراهن را ندانستی

به گزارش ورزش، روز گذشته کمیته تعیین وضعیت حکم پرونده شکایت احمدزاده از پرسپولیس را اعلام کرد و گفت که این بازیکن 195 میلیون از پرسپولیس طلبکار است. این در حالی است که احمدزاده درخواست 570 میلیونی داشت اما کمیته تعیین وضعیت این خواسته را قبول نکرد تا این بازیکن با لحنی عصبانی در مقابل خبرنگار ورزش اظهاراتی را انجام دهد.

او با موضع گیری علیه مدیران باشگاه پرسپولیس گفته بود که می‌توانست با آنها توافق نکند تا کل قراردادش را دریافت کند. وی همچنین با کنایه گفت که این 195 میلیون تومان را به وکلایی بدهید که باعث باخت در پرونده‌های فیفا شدند.

حالا باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای بسیار تند و کم نظیر، به فرشاد احمدزاده تاخته و نوشته که این بازیکن قدر پیراهن پرسپولیس را ندانسته و حالا به این شکل خود را مطرح می‌کند: «این روزها هم شاهد اظهارات یکی از بازیکنان سابق تیم هستیم که به باور ما وقتی در این تیم بزرگ حضور داشت قدر این پیراهن و هوادار را ندانست و خود را در مسیرهای دیگری قرار داد. حالا شاید مانند بسیاری دیگر که قدر این نعمت را ندانسته‌اند و گمشده خود را در هیچ جای دیگر نمی‌یابند پرسپولیس را آن هم در این شرایط حساس درگیر خود می‌کند.»

قرمزها با طرح این ادعا که پرسپولیس احمدزاده را کنار نگذاشت بلکه طرفین توافقی و به دلیل درخواست گل‌محمدی قطع همکاری کردند، نوشت: «این بازیکن با رضایت کامل خود و به دلیل تامین نشدن نظر سرمربی از عملکرد فنی از پرسپولیس جدا شد که به عنوان حق بدیهی هر سرمربی شناخته می‌شود. این قانون غیر قابل خدشه‌ای است که وقتی یک مربی بازیکنی را از نظر فنی در حد استاندارد مورد نظر یا برنامه‌های خود نداند یا حضورش را باعث پایین آمدن توان فنی، ذهنی یا روانی تیم خود ارزیابی نماید، او را از برنامه‌های خود کنار می‌گذارد.»

باشگاه پرسپولیس سپس با اشاره به جدایی احمدزاده طوری به او تاخته که این مسئله شامل وحید امیری نشود: «رویکرد وی نسبت به پرسپولیس و هواداران زمانی عیان شد که پرسپولیس با پنجره‌های بسته روبه‌رو بود و مجموعه  را ترک کرد. در مورد بعضی از بازیکنان چنین اقدامی با توجه به پیشنهادهایی که داشتند، قابل درک بود و این گونه نیست که هر جدایی در آن مقطع را به شکلی واحد ارزیابی کنیم.  خیلی خوب می‌دانیم که پرسپولیس در آن زمان چه شرایط حساس و هواداران چه حالی داشتند. البته این هم حق بدیهی بازیکن است که در پایان هر قرارداد برای آینده خود تصمیم بگیرد. اما اظهارنظرها، انتظارها و ادعاهایی که مطرح می‌شود باید متناسب با رفتار و اتفاقاتی باشد که شاهد بوده‌ایم. آن هم از سوی بازیکنی که کشف، پرورش و معرفی خود به فوتبال را مدیون باشگاه پرسپولیس است.»

در پایان این بیانیه آمده است: «این بازیکن وقتی به دلایل فنی، در پرسپولیس جایی برای خود ندید، برای جدایی با باشگاه مذاکره و توافق کرد. رضایت‌نامه مالی هم امضاء شد که بر اساس آن باشگاه نیز متقابلا از حقوق خود دست کشید تا بازیکن بتواند مسیر فوتبالی خود را در جای دیگر ادامه بدهد. اگر او نتوانست خود را در اندازه‌های حضور دگرباره در پرسپولیس نشان دهد، باشگاه و سرمربی مقصر نیستند.  این بازیکن با وجود همه آن توافق‌ها حالا مدعی شده است و اکنون دعوای حقوقی را هم باخت. این که رای صادره باب میل وی نبوده است به باشگاه پرسپولیس ارتباطی ندارد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋