دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوری 10 روزه مهاجم فرانسوی میلان از میادین

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، به دلیل مصدومیت تا 10 روز آینده قادر به همراهی این تیم نیست.

دوری 10 روزه مهاجم فرانسوی میلان از میادین

به گزارش ورزش، استفانو پیولی که روز گذشته قراردادش با میلان را تا تابستان 2023 تمدید کرد باید دیدارهای این تیم در 10 روز پیش رو را بدون حضور این مهاجم فرانسوی برگزار کند.

کالچومرکاتو مدعی شده که ژیرو از ناحیه همسترینگ پای چپش دچار مصدومیت شده و حداقل در 10 روز آینده قادر به همراهی میلان نخواهد بود.

ژیرو که در جریان پیروزی 0-1 میلان برابر اتلتیکو در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ترکیب ثابت این تیم قرار داشت، پس از گذشت 10 روز باید بار دیگر تحت آزمایش قرار بگیرد تا میزان مصدومیتش بررسی شود.

 

دوری 10 روزه مهاجم فرانسوی میلان از میادین

 

اما میلان دو خبر خوب از سمت بازیکنان مصدومش نیز دارد. مایک ماینان، دروازه‌بان این تیم، به همراه فیکایو توموری، مدافع میانی، بار دیگر به تمرینات برگشته و آماده هستند تا در دیدار این هفته برابر ساسولو در ترکیب این تیم حاضر شوند.

زلاتان ابراهیموویچ نیز که در جریان دیدار برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا جانشین ژیرو شده بود می‌تواند در دیدار این هفته در ترکیب ثابت میلان به میدان برود.

میلان در حال حاضر با 32 امتیاز از 13 بازی در رده دوم قرار دارد و ناپولی نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول ایستاده است.

آنها روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ ایتالیا به مصاف ساسولوی رده سیزدهمی خواهند رفت و امید دارند که لاتزیو بتواند برابر ناپولی به پیروزی برسد تا آنها نیز با کسب سه امتیاز احتمالی این بازی بتوانند به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋