دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آنچلوتی با این برزیلی ها در مسیر خوشبختی (عکس)

چهار ستاره برزیلی رئال‌مادرید نقش مهمی در تیم کارلو آنچلوتی ایفا می کنند.

به گزارش ورزش، رئال مادرید این روزها با کارلو آنچلوتی روزهای فوق العاده ای را سپری می کند. لوس بلانکوس تحت هدایت مرد ایتالیایی در حال حاضر صدرنشین رقابت های لالیگا است و پیروزی اخیر این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شریف نیز باعث شد که آنها برای صعود به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی تنها به یک تساوی در مسابقه آخر خود برابر اینتر در سانتیاگوبرنابئو احتیاج داشته باشند.

اما ستاره برزیلی رئال مادرید یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت تیم کارلو آنچلوتی تا به اینجای فصل بوده‌اند. اصلی ترین آن ها کسی نیست به جز وینیسیوس جونیور که بعد از کریم بنزما موثرترین بازیکن فصل کهکشانی ها بوده است. کاسمیرو مانند فصول قبل همچنان یک عضو غیر قابل جایگزین در ترکیب رئال محسوب می‌شود. همچنین ادر میلیتائو نیز بعد از جدایی سرخیو راموس و رافائل واران به مهره‌‌ای کلیدی در خط دفاع تبدیل شده است. در نهایت آنچلوتی نشان داده که به دیگر ستاره جوان برزیلی یعنی رودریگو نیز علاقه ویژه ای دارد و در مسابقات مهم این بازیکن را به وینگر های دیگر رئال ترجیح داده است.

در همین راستا نشریه آاس تیتر اصلی امروز خود را به چهار ستاره برزیلی رئال مادرید اختصاص داده است. مارکا با تیتر "سامبا مادرید" به تمجید از وینیسیوس، کاسمیرو، میلیتائو و رودریگو پرداخته است. این روزنامه تاکید کرده که آنچلوتی حساب ویژه ای روی این بازیکنان باز می‌کند و آمار نیز همین مسئله را نشان دهد چرا که آنها در مجموع در 68 مسابقه این فصل حضور داشته اند.

آنچلوتی با این برزیلی‌ها در مسیر خوشبختی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋