دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

6 ماه در انتظار پوچتینو؛ رانگنیک سرمربی موقت یونایتد

باشگاه منچستریونایتد که همچنان به دنبال به خدمت گرفتن مائوریسیو پوچتینو است، تا پایان فصل رالف رانگنیک، مربی باتجربه آلمانی، را به خدمت خواهد کرد.

6 ماه در انتظار پوچتینو؛ رانگنیک سرمربی موقت یونایتد

به گزارش ورزش، پس از شکست 4-1 منچستریونایتد مقابل واتفورد، مدیران این باشگاه اوله‌گونار سولسشر را برکنار کردند و اکنون رسانه های انگلیسی خبر داده اند که رالف رانگنیک در آستانه نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان مربی موقت است.

گفته می شود که مذاکرات دو تیم در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار می رود که به زودی این مربی 63 ساله آلمانی به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ تا پایانن فصل معرفی شود.

در واقع گفته می شود یونایتدها قصد دارند از رانگنیک برای سپری شدن این دوره انتقالی تا پایان فصل استفاده کنند و پس از آن مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی پاری سن ژرمن را به خدمت خواهند گرفت.

پوچتینو در سال 2016 و بعد از کنار گذاشتن لوئیس فن خال هم گزینه اول منچستریونایتد بود و حتی دیداری هم با سرالکس فرگوسن داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در تاتنهام بماند و شیاطین سرخ هم ژوزه مورینیو را به خدمت گرفت.

اما اکنون پوچتینو مایل است به لیگ برتر برگردد و بالاخره هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد و حتی حاضر بود که در همین میانه فصل این کار را انجام بدهد اما با توجه به اینکه با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و مخالفت مدیران این باشگاه، این اتفاق به پایان فصل موکول شده است.

 

6 ماه در انتظار پوچتینو؛ رانگنیک سرمربی موقت یونایتد

 

پس از آن بود که منچستریونایتد کار روی 5 گزینه دیگر از جمله ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا را آغاز کرد و در این بین به نظر می رسید که مذاکرات با رانگنیک بهتر از بقیه پیش رفته است.

براساس گزارش ها، رانگنیک در ابتدا مایل نبود که پیشنهاد 6 ماهه یونایتد را بپذیرد اما پس از اینکه مدیران یونایتدها به او پیشنهاد کردند که بعد از این مدت، برای دو سال نقشی مشاوره ای در باشگاه را برعهده بگیرد، نظرش را تغییر داد.

رانگنیک که آخرین بار هدایت لایپزیش را برعهده داشت، بهترین دوران مربیگری اش را با شالکه سپری کرد و با این تیم در بوندس لیگا به نایب قهرمانی رسید و فاتح جام حذفی و سوپرجام آلمان شد. او همچنین توانست با این تیم به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋