دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمد صلاح، از لیورپول جدا شو و به چلسی بیا

دیدیه دروگبا؛ محمد صلاح، از لیورپول جدا شو و به چلسی بیا!؛ دیدیه دروگبا، ستاره سابق چلسی ابراز امیدواری کرد محمد صلاح دوباره در چلسی بازی کند.

محمد صلاح، از لیورپول جدا شو و به چلسی بیا

به گزارش ورزش، دیدیه دروگبا و محمد صلاح، ستاره گلزن لیورپول در سال 2014 و در ترکیب چلسی با یکدیگر برای مدتی کوتاه هم تیمی بودند. اما مهاجم مصری در آن مقطع مورد توجه ژوزه مورینیو قرار نداشته و در نهایت سه سال بعد لباس لیورپول را به تن کرد تا به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شود. حالا که اخباری در مورد احتمال عدم توافق محمد صلاح و لیورپول برای تمدید قرارداد مطرح شده، دیدیه دروگبا مدعی شد این بازیکن باعث پیشرفت هر تیمی در دنیای فوتبال خواهد شد.

 

محمد صلاح، از لیورپول جدا شو و به چلسی بیا

 

دیدیه دروگبا گفت: "اگر بخواهیم انسانی خودخواه باشم، به محمد صلاح خواهم گفت که در تابستان سال بعد لیورپول را ترک کند و دوباره لباس تیم چلسی را به تن کند (با خنده). البته عقیده من این است که محمد صلاح همچنان بهترین بازیکن و ستاره بزرگی باقی خواهد ماند و چه او در لیورپول بماند و چه تصمیم به ترک این تیم بگیرد، تغییری در این نظریه برای من ایجاد نمی شود.

 

هر تیمی که موفق به جذب محمد صلاح شود پیشرفت کرده و عملکرد بهتری خواهد داشت، زیرا او به خوبی می‌داند که باید در زمین چه کاری انجام می‌دهد. محمد صلاح در امر گلزنی و البته خلق موقعیت بسیار خوب عمل می کند و این بازیکن فقط به اعتماد سرمربی نیاز دارد. البته من نمی دانم تصمیم محمد صلاح برای آینده چه خواهد بود و این تنها بستگی به خود این بازیکن دارد. اما هر او در هر تیمی که بازی کند من یکی از طرفداران محمد صلاح خواهم بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋