دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاپلو: بازی چلسی تدریس کامل فوتبال بود

فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، از عملکرد چلسی در پیروزی برابر یووه تمجید کرد.

کاپلو: بازی چلسی تدریس کامل فوتبال بود

به گزارش ورزش، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی خود میزبان یوونتوس بود و توانست با چهار گل انتقام شکست 0-1 بازی رفت برابر این تیم در تورین را بگیرد.

این پیروزی پر گل در حالی به دست آمد که تعداد گل‌های زده چلسی می‌توانست بیشتر باشد اما وویچک شزنی با چند مهار تماشایی مانع از رسیدن شاگردان توماس توخل به این هدف شد.

یوونتوس پیش از این بازی نیز صعودش به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود اما با قبول این شکست برابر چلسی به رده دوم جدول گروه سقوط کرد.

 

کاپلو: بازی چلسی تدریس کامل فوتبال بود

 

فابیو کاپلو پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من فکر می‌کنم بازی چلسی تدریس کامل و واقعی فوتبال بود. امشب دیدیم که چلسی پرس کرد، دوندگی زیادی داشت و هرگز پاس رو به عقبی ارسال نکرد. آنها هرگز بازی را از دفاع آغاز نکردند و در عوض همیشه منتظر فرصت بودند، در حالت هجومی ماندند و هیچ پاسی به دروازه‌بان ندادند. این ریتمی است که دیگر در لیگ ایتالیا دیده نمی‌شود. این تفاوت سرعت و کیفیت در مقایسه با لیگ ما است.»

او در ادامه اضافه کرد:« تیم‌های ایتالیایی بیش از حد با دروازه‌بان بازی می‌کنند. من فکر می‌کنم که سرمربیان آلمانی لیورپول و چلسی مربیانی هستند که ما نیاز داریم از آنها یاد بگیریم و خودمان را به روز کنیم. وقتی سختکوشی و روح رقابتی در بازی جاری باشد که شما به آن عادت نداشته باشید، کار سخت می‌شود. وقتی با ریتمی تمرین می‌کنید که کیفیت لازم را ندارد، در آخر چنین نتایجی هم در اروپا کسب می‌کنید.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋