دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سه فجری سابق با پیراهن سپاهان در حافظیه(عکس)

انگیزه‌های مضاعف رفیعی، حسینی و ریگی؛ سه فجری سابق با پیراهن سپاهان در حافظیه(عکس)؛ سه ستاره ترکیب تیم فوتبال سپاهان در شرایطی مقابل فجر به میدان می‌روند که سابق پوشیدن پیراهن این تیم شیرازی را در کارنامه خود دارند.

به گزارش ورزش تقابل فجرسپاسی و سپاهان یکی از 8 دیدار هفته ششم لیگ برتر است که فردا در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد، شاگردان کلانتری به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در هفته‌های گذشته هستند و سپاهانی‌ها برای جا نماندن از کورس قهرمانی باید با دست پر از شیراز به اصفهان برگردند.

نکته جالب‌توجه در ترکیب دو تیم، وجود بازیکنان باسابقه بازی در تیم شیرازی است؛ محمدرضا حسینی، سروش رفیعی و مسعود ریگی سه بازیکن کلیدی ترکیب سپاهان هستند که سابقه پوشیدن پیراهن فجرسپاسی را دارند و باید فردا مقابل تیم سابق خود به میدان بروند.

سه فجری سابق با پیراهن سپاهان در حافظیه(عکس)
سروش رفیعی ، سید محمدرضا حسینی و مسعود ریگی سه بازیکنی هستند که فوتبال خود  را از فجر سپاسی شروع کرده اند. فردا مقابل تیم سابق خود قرار میگیرند

این سه بازیکن در شرایطی مقابل تیم سابق‌شان به میدان می‌روند، که در لیگ بیست و یکم عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند و باید دید در مسابقه فردا مقابل فجرسپاسی چه عملکردی دارند و چگونه در ترکیب سپاهان حاضر خواهند شد؛ به نظر می‌رسد هر سه بازیکن در ترکیب اولیه تیم‌شان قرار بگیرند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋