دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تراکتوری ها در تدارک میزبانی از تماشاگران

تراکتوری ها در تدارک میزبانی از تماشاگران

باشگاه تراکتور در تلاش است تا با همکاری مسئولان شهری، شرایط را برای میزبانی تماشاگرانش مهیا کند.

به گزارش ورزش، بازگشت تماشاگران به ورزشگاهها بعد از حدود دو سال انتظار، در بازی هفته گذشته تیم های استقلال و نساجی رخ داد و شاهد حضور 5 هزار نفر در بازی دو تیم بودیم. این هفته هم قرار است پرسپولیس در شرایطی مشابه از صنعت نفت پذیرایی کند.

به دنبال این اتفاق، دیگر تیم ها نیز خود را آماده پذیرایی از تماشاگران می کنند. تیم های پرهواداری چون تراکتور و سپاهان در تلاش هستند تا زمینه ای را فراهم کنند تا بازی های خانگی آنها نیز با حضور تماشاگرانشان برگزار شود.

در شرایطی که طی هفته های اخیر تصاویری از شرایط نه چندان مساعد ورزشگاه یادگار امام برای پذیرایی از بازی های خانگی تراکتور منتشر شد، مسئولان باشگاه تبریزی در تلاش هستند تا با همکاری مسئولان شهری، نواقصات موجود را هر چه سریع تر حل کرده و خود را برای میزبانی آماده کنند.

باشگاه تراکتور نامه‌نگاری هایی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و فدراسیون فوتبال انجام داده است. این باشگاه در حال حاضر بازی های خانگی خود را در بنیان دیزل انجام می دهد ولی در صورت بازگشت تماشاگران، بازی های خانگی خود را به ورزشگاه یادگار امام منتقل خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋