دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادموند بزیک: در این فصل باید تاوان بدهیم

ادموند بزیک: در این فصل باید تاوان بدهیم

ادموند بزیک، سرمربی جوانان پرسپولیس، در خصوص وضعیت تیمش و تساوی در دربی جوانان صحبت کرد.

به گزارش ورزش، ادموند بزیک سرمربی جوانان پرسپولیس است که تیمش در پایان هفته نهم تنها پنج امتیاز کسب کرده و پایین نشین است اما کادرفنی این تیم امیدوارند روند جوانان پرسپولیس به مرور زمان بهتر شود. بزیک در خصوص نتایج تیمش گفت: ما ۱۶ بازیکن سال اولی داریم و این کار ما را مشکل می‌کند اگر می‌خواهیم برای سالهای بعد بازیکن تربیت کنیم باید این اتفاق بیفتد. باید امسال تاوان دهیم و سال بعد برداشت کنیم.

او در مورد تساوی بدون گل در دربی جوانان گفت: بیشتر بچه ها این اولین دربی جوانان‌شان بود و احساسی و دور از منطق بازی می‌کردند و در این بازی‌ها اگر تک موقعیت را گل کنی شاید برنده شوی. ما در دقیقه ۵ یک موقعیت خیلی خوب داشتیم ولی متاسفانه گل نشد.

بزیک در پایان گفت: من از بازیکنان خرده نمیگیرم فوتبال همین است ولی امیدوارم در ادامه راه مشکل‌مان را حل کنیم. من گفته بودم از هفته پنجم به بعد تیم‌مان شکل می‌گیرد و وضعیت بهتر می‌شود که همین اتفاق افتاده است. انشاالله با آوردن دو بازیکن تغییرات‌مان را انجام دهیم و کار را به سرانجام برسانیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋