دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ روبرت لواندوفسکی بازیکن طلایی سال ۲۰۲۱

رسمی؛ روبرت لواندوفسکی بازیکن طلایی سال ۲۰۲۱

با انتخاب توتو اسپورت؛ رسمی؛ روبرت لواندوفسکی بازیکن طلایی سال ۲۰۲۱؛ روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، به عنوان بازیکن طلایی سال 2021 از نگاه توتو اسپورت انتخاب شد.

به گزارش ورزش روبرت لواندوفسکی در فصل 20-2019 روزهای فوق العاده و بی نظیری را در بایرن مونیخ سپری کرد. او با نمایش های درخشان و فوق العاده خود موفق شد به باواریایی‌ها در راه فتح سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان کمک کند.

رسمی؛ روبرت لواندوفسکی بازیکن طلایی سال ۲۰۲۱

این درخشش خیره کننده ستاره لهستانی باعث شد که او جایزه بازیکن سال فیفا در سال 2020 را از آن خود کند. در حالی که انتظار می رفت جایزه توپ طلا نیز به لواندوفسکی داده شود اما همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد که نشریه فرانس فوتبال تصمیم بگیرد که در سال 2020 مراسمی برگزار نکرده و این جایزه را به بازیکنی ندهد؛ اتفاقی که هنوز هم بسیاری از آن به عنوان یک بی عدالتی یاد می کنند چرا که لوا در سال 2020 واقعا شایسته این جایزه بود.

اما نمایش‌های خیره‌کننده روبرت لواندوفسکی در فصل گذشته نیز ادامه داشت و این بازیکن با به ثمر رساندن 41 گل علاوه بر کمک کردن به بایرن در راه قهرمانی در بوندسلیگا، موفق شد رکورد گرد مولر افسانه ای از حیث بیشترین گل زده در طول یک فصل از این مسابقات را بشکند.

رسمی؛ روبرت لواندوفسکی بازیکن طلایی سال ۲۰۲۱

نشریه معتبر توتو اسپورت هر ساله جایزه پسر طلایی را به یک بازیکن زیر 21 سال اهدا می کند. همچنین یک جایزه به بهترین بازیکن سال نیز توسط توتو اسپورت داده می‌شود که حالا مشخص شده که روبرت لواندوفسکی آن را از آن خود کرده است. جایزه ای که "بازیکن طلایی" نامگذاری شده و لواندوفسکی آن را بالاتر از جورجینیو و لیونل مسی از آن خود کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋