دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دربی خشن استانبول؛ چهارده کارت زرد و قرمز (عکس)

دربی استانبول شب گذشته به خشن ترین شکل ممکن برگزار شد.

به گزارش ورزش، تیم های گالاتاسارای و فنرباغچه شب گذشته برگزار کننده حساس ترین دیدار هفته سیزدهم سوپر لیگ ترکیه بودند؛ دیداری که از آن به عنوان دربی دو غول ترکیه یاد می شود و همواره در کنار جذابیت بالا، خشونت هم بخش غیرقابل انکاری از آن به شمار می رود.

در شبی که گالا از حمایت هوادارانش بهره می برد، این فنرباغچه بود که با گل دقیقه 4+90 کرسپو موفق شد 2-1 پیروز دربی شده و برخلاف جریان بازی صاحب هر سه امتیاز شود.

در طول بازی شب گذشته دو تیم، بارها شاهد درگیری های شدید بین بازیکنان بودیم؛ درگیری هایی که داور را مجبور به متوقف کردن جریان بازی و استفاده از کارت هایش کرد. تنش بالا در بازی راهی جز این برای داور نگذاشته بود به گونه ای که در پایان دربی آماری جالب را شاهد بودیم؛ 12 کارت زرد و 2 کارت قرمز!

دربی خشن استانبول؛ چهارده کارت زرد و قرمز (عکس)

دربی خشن استانبول؛ چهارده کارت زرد و قرمز (عکس)

در این دیدار که 100 دقیقه به طول انجامید برکان، موسلرا، مارکائو، نلسون، عمر بایرام از گالاتاسارای و ویتور پریرا، برکه، مرت هاکان، عرفان جان و زالای از فنرباغچه کارت زرد گرفتند. علاوه بر این، فاتح تریم، سرمربی زرد گالا و مارسل تیسراند، مدافع فنرباغچه، با کارت قرمز داور مواجه شدند که با احتساب دو کارت زرد ابتدایی آنها تعداد کارت زردها به عدد 12 می رسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋