دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعلام آمادگی مربی عراقی برای جانشینی ادووکات

اعلام آمادگی مربی عراقی برای جانشینی ادووکات

یک مربی عراقی اعلام کرد که در صورت اخراج دیک ادووکات، حاضر است جانشین او شود.

به گزارش ورزش، یحیی علوان سرمربی سابق تیم ملی عراق ضمن ابراز تمایل برای جانشینی دیک ادووکات تایید کرد که غیبت این مربی هلندی در بغداد مشکل بزرگی است و ادامه ماموریت او برای هدایت تیم بسیار دشوار است.

علوان به خبرگزاری شفق نیوز عراق گفت: تغییر ترکیب تیم در مهمترین بازی های مرحله مقدماتی و حضور 4 تا 5 جدید نسبت به بازی های قبلی، باعث ایجاد عدم ثبات در ترکیب تیم شده و امری نادرست است. این تیم به مرحله ثبات و هماهنگی نمی رسد و باید با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان هماهنگ می شد تا تیمی واقع بین باشد که بتواند به راحتی در مسابقات مقدماتی جام جهانی به خوبی با رقبا رقابت کند.

وی با اشاره به اینکه زمان تغییر سرمربی تیم ملی از کاتانچ به ادووکات در مقطع حساسی صورت گرفت و اشتباه بزرگی بود، خاطرنشان کرد: زمانی که ادووکات گفت که با تیم ملی عراق به جام جهانی 2022 قطر می رود، اغراق کرد.

علوان با اشاره به اینکه چند روز پیش فدراسیون فوتبال عراق از او رزومه خواسته و بر اساس شنیده ها، فدراسیون فوتبال قصد دارد از او به عنوان مربی تیم ملی استفاده کند، توضیح داد: من فرد شجاعی هستم. وظیفه من مربیگری است. من از هیچ وظیفه و مأموریتی حتی اگر سخت باشد، نمی ترسم. اگر من به عنوان جانشین ادووکات انتخاب شوم، در هر زمان و هر شرایطی آماده هدایت تیم ملی خواهم بود.

تیم ملی عراق خود را برای حضور در جام ملت های عرب آماده می کند. این تیم، حریف ایران در دور هفتم از رقابت های مقدماتی جام جهانی است. دیداری که قرار است 7 بهمن در استادیوم آزادی برگزار شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋