دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جادوگری در لیگ یک؛ کمیته اخلاق بررسی می کند

هفته پیش بود که برنامه فوتبال یک در یکی از دیدارها نشان داد یکی از اعضای کادر فنی دست به رفتارهای عجیب می زند. گره زدن چیزی به تور دروازه و توقف دقایقی طولانی!

جادوگری در لیگ یک؛ کمیته اخلاق بررسی می کند

به گزارش ورزش، البته این اولین بار نبود که تلویزیون چنین صحنه های عجیبی را در لیگ یک و حتی لیگ برتر نشان می داد که به نظر می رسد به سحر و جادوگری در بازی های فوتبال ربط دارد. نکته ای که بارها و بارها حتی از سوی چهره های شاخص فوتبال کشور بدان اشاره شده است. 

به طور مثال محمد نصرتی در این باره به خبرنگار فارس می گوید: « زمانی که در پاس بازی می‌کردم متوجه شدم که دو سه مربی در آن مقطع به دنبال رمال و دعانویس بودند. اینکه بعد از آن چه اتفاقی افتاد را نمی‌دانم اما متوجه شدم که برخی پیگیر این مسائل هستند. از برخی پیشکسوتان شنیده‌ام که چه کارهایی برای طلسم یا باطل کردن آن انجام می‌دهم اما خودم به شخصه چیزی ندیده‌ام. در یک برهه شنیدم فردی در شمال که نسبت فامیلی با برخی فوتبالیست‌ها دارد، به این کار مشغول است. یا چون خودم اهل کرج هستم، شنیده‌ام فردی در منطقه کَلاک است که علاوه بر فوتبالیست‌ها، ورزشکاران رشته‌های دیگر هم به او مراجعه می‌کنند. و...» 

در اینباره خبر رسیده پرونده ای در کمیته اخلاق تشکیل شده و موضوع به صورت نامحسوس رصد می شود تا یک بار برای همیشه پرونده جادوگری در بازی های لیگ یک و لیگ برتر بسته شود. اعضای کمیته اخلاق فعلا در حال جمع آوری اطلاعات در این زمینه هستند چراکه ابعاد این پرونده گسترده است و تنها یک باشگاه در لیگ برتر و لیگ یک نیست که درگیر این موضوع است. اما این تصاویر و اخبار در حالی در فضای مجازی و رسمی پخش می شود که تا اکنون در مورد هیچ تیم موفقی شایعه نشده که دلیل نتیجه گیری اش ارتباط با رمال و جادوگر بوده است.

جادوگری در لیگ یک؛ کمیته اخلاق بررسی می کند

یکی از حواشی مربوط به جادوگری به دیدار مس شهربابک و سایپا مرتبط بود؛ جایی که زمان گرم کردن دروازه‌بان تیم مس شهربابک و حضور مربی گلرهای مس در دروازه این تیم که با کلنجارش با تور همراه بود، کلیپی را از سوی سایپایی‌ها به همراه داشت که مدعی جادوگری حریف شده بودند!

جادوگری در لیگ یک؛ کمیته اخلاق بررسی می کند

این تصویر البته نشان می‌دهد ادعای مس شهربابکی‌ها مبنی بر استقرار کورنومتر مربی گلرها در دروازه برای آن صحنه صحت دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋