دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره پرسپولیس وقتی که آبی می پوشید(عکس)

برگی از تاریخ؛ ستاره پرسپولیس وقتی که آبی می پوشید(عکس)؛ ناصر محمدخانی یکی از ستاره های بزرگ فوتبال ایران در دهه 60است ، او قبل از پیوستن به پرسپولیس در بانک ملی تهران می درخشید.

به گزارش "ورزش "، ناصر محمدخانی فوروارد تند و تیز و تکرار نشدنی پرسپولیس در دهه 60قبل از پیوستن به پرسپولیس آقای گلی رقابت های باشگاه های تهران با بانک ملی را در کارنامه داشت .

ستاره پرسپولیس وقتی که آبی می پوشید(عکس)


ستاره 24 ساله بانک ملی در رقابت های باشگاه های تهران در سال 60 به همراه بانک ملی بعد از همای قهرمان و پرسپولیس نایب قهرمان بالاتر از استقلال چهارم شده به مقام سوم باشگاه های تهران با بانک ملی رسید و در آن سال با 11 گل به مقام آقای گلی رقابت های تهران هم دست یافت.


در تصویر هفته نامه منتشر شده دنیای ورزش در 40سال قبل محمدخانی را با لباس آبی رنگ بانک ملی در جدال با شاهین بیانی مدافع استقلال می بینیم. نبردی که در 22 آبان آن سال در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. گل آبی ها را عبدالعلی چنگیز در دقیقه 9 برای سفید پوشان استقلال به ثمر رساند و محمدخانی در دقیقه 84 نتیجه را برابر کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋