دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نورمحمدی: هواداران ما هم انسان هستند

تیم‌ها حساب دیگری روی ذوب می‌کنند؛ نورمحمدی: هواداران ما هم انسان هستند!؛ مدافع ذوب‌آهن می‌گوید امیدوار است شرایط حضور تماشاگران‌شان در ورزشگاه فراهم شود.

نورمحمدی: هواداران ما هم انسان هستند

به گزارش ورزش، حامد نورمحمدی درباره پیروزی لحظه آخری ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول هم توانستیم به گل برسیم؛ در نیمه دوم تیم ما ناخواسته عقب کشید و گل مساوی هم دریافت کردیم و شرایط‌مان سخت شد، اما در طول ۹۰ دقیقه مستحق پیروزی بودیم و خدا را شکر که در اواخر مسابقه به گل رسیدیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی واقعا چند موقعیت هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

او در مورد اینکه ذوب‌آهن عادت به گرفتن سه امتیاز در دقایق پایانی دارد، ابراز کرد: غیر از این بازی در دیدار با آبادان هم همین‌گونه به گل رسیدیم. مهم نیست چه زمانی گل بزنیم و فقط کسب سه امتیاز اهمیت دارد.

مدافع میانی ذوب‌آهن در مورد قضاوت داور دیدار با شهرخودرو عنوان کرد: داوری مسئله خاصی نداشت؛ به جز آن صحنه روی سجاد دانایی که خودش اعتقاد دارد ۱۰۰ درصد پنالتی بود، اما من آن صحنه را ندیدم و باید کارشناسان نظر بدهند؛ در کل آقای بنیادی‌فر راحت بازی را اداره کرد.

نورمحمدی در مورد شرایط این تیم در جدول عنوان کرد: ذوب‌آهن کم کم شخصیت خوبی می‌گیرد ولی با توجه به نتایج دو فصل اخیر کمی شرایط سخت این تیم است. از اینجا به بعد کار دشوارتر هم می‌شود و تیم‌ها روی ما حساب دیگری باز می‌کنند، اما امیدواریم ذوب‌آهن را به شرایط خوب گذشته برگردانیم.

او در خصوص اعتراض باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر حضور هواداران استقلال در ورزشگاه و اینکه این موضوع باید برای همه باشگاه‌ها یکسان باشد، تاکید کرد: شرایط باید برای همه تیم‌ها برابر باشد. هواداران ما هم انسان هستند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان تعدادی از هواداران که کارت واکسن دارند را در ورزشگاه ساماندهی کرد. در همه جای دنیا نیز همین‌طور است و به هر حال باید از یک جایی این مسئله شروع شود. بازی‌ها با حضور هواداران پرشورتر می‌شود ولی بدون تماشاگر انگار داریم بازی دوستانه انجام می‌دهیم و باید شرایطی برای حضور هواداران فراهم شود.

مدافع ذوب‌آهن با بیان اینکه این هفته بازی سختی با فولاد داریم، گفت: با توجه به اینکه فولادی‌ها در کادر فنی تغییراتی داشتند و آقای نکونام هم آمده و او هم شناخت خوبی از فولاد دارد، کار برای ما سخت می‌شود ولی امیدوارم روز خوبی باشد و سه امتیاز را بگیریم تا بیشتر به جایگاه ما کمک کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋