دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادامه روند خوب شماره یک فولاد (عکس)

202 دقیقه بدون گل خورده؛ ادامه روند خوب شماره یک فولاد (عکس)؛ سنگربان فولاد خوزستان برای دومین بازی متوالی توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

به گزارش ورزش دریافت 7 گل در سه مسابقه ابتدایی لیگ بیست و یکم باعث شده بود تا هواداران فولاد به شدت از وضعیت خط دفاعی تیم‌شان و به ویژه خط دروازه انتقاد کنند، چرا که فولاد در نقل و انتقالات محسن فروزان را از دست داده بود و جایگزینی برای او جذب نشد تا احسان مرادیان در کنار علی غلامزاده جوان دو دروازه‌بان در دسترس کادرفنی باشند.

البته که صحبت‌هایی درباره جذب چند دروازه‌بان به ویژه دروازه‌بان خارجی و ابراهیم عالمه در زمان سرمربیگری عبدالله ویسی مطرح شده بود اما جدایی ویسی باعث شد تا پروسه جذب دروازه‌بان هم به نظر منتفی شود و نکونام به سنگربان جوان تیمش اعتماد ویژه‌ای دارد.

مرادیان بعد از انتقادات تندی که در سه هفته ابتدایی تحمل کرد، توانست در دربی خوزستان و در شب تساوی بدون گل فولاد-نفت MIS دروازه خود را بسته نگه دارد و در هفته چهارم، نخستین کلین‌شیت خود در فصل جدید را به ثبت رساند.

ادامه روند خوب شماره یک فولاد (عکس)

او شب گذشته به روند خوب خود در خط دروازه فولاد ادامه داد و در نبرد شاگردان نکونام و عنایتی، توانست مقابل هوادار هم گل نخورد و برای دومین بازی متوالی کلین‌شیت ثبت کرد تا بعد از گل گادوین منشا در دقیقه 68 نبرد فولاد-مس رفسنجان، دیگر دروازه شاگردان نکونام باز نشده باشد.

در واقع مرادیان توانسته رکورد 202 دقیقه بسته ماندن متوالی دروازه‌اش را به ثبت برساند و باید دید این رکورد تا چه زمانی ادامه‌دار خواهد بود.

گفتنی است که فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر در اصفهان میهمان ذوب‌آهن است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋