دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری: خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کردیم

رقابت با فرشاد را دوست دارم؛ جعفری: خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کردیم؛ مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان معقتد است تیمش نمایش برتری نسبت به پرسپولیس در هفته پنجم مسابقات داشته است.

جعفری: خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کردیم

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان که سابقه زیادی در لیگ برتر دارد و این فصل از مسابقات را نیز مانند نیم فصل دوم لیگ بیستم زیر نظر محمد ربیعی سپری خواهد کرد، در گفتگویی با ورزش، پس از تساوی یک بر یک مس رفسنجان مقابل پرسپولیس در سرچشمه، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی خوبی انجام دادیم. پرسپولیس هم تیم خوبی است ولی خب با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلم ما خیلی بهتر بازی کردیم و موقعیت های بهتری داشتیم و می توانستیم برنده بازی باشیم. خب بازی مساوی شد ولی چیزی که خوشحالم می‌کند، سه امتیاز بازی بود.


او سپس در واکنش به عملکرد داوری گفت: واقعا می توانستیم راحت سه امتیاز این مسابقه را بگیریم ولی داور تصمیم گرفت و ما هم به تصمیم او احترام می‌گذاریم. همیشه برای داوران احترام زیادی قائلم. آنها هم انسانند و می توانند اشتباه کنند مثل ما بازیکنان. ولی خب با تمام احترام برای آقای اکرمی به نظرم می توانست برای ما هم یک پنالتی بگیرد. صحنه پنالتی پرسپولیس را ندیدم و نمی توانم نظری بدهم. امیدوارم از این به بعد حق تیم ما دیگر ضایع نشود. البته اشتباه برای تمام تیم هاست. امیدوارم تیم ما کمتر متضرر شود. یک پنالتی یا یک خطای ساده می تواند سرنوشت بازی ها را عوض کند.

جعفری: خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کردیم


سوال بعدی از حسن جعفری در رابطه با شرایط کلی مس رفسنجان بود و اینکه اعلام حکم کمیته انضباطی سبب شده تا شاگردان ربیعی 5 امتیازی شوند و در رتبه دهم قرار بگیرند. او در واکنش به این سوال بیان کرد: به هر حال این موضوعی بود که به صورت ناخودآگاه روی ذهن بازیکنان تاثیر می‌‎گذاشت. خدا رو شکر حکم صادر شد و حالا تیم در رتبه های پایینی جدلو رده بندی نیست. مطمئنا همین موضوع از نظر روحی و روانی کمک بسیاری به تیم می‌کند.


حضور هواداران در اطراف ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه موضوع دیگری بود که با حسن جعفری درباره آن صحبت کردیم. او در واکنش به این مسئله بیان کرد: دلمان برای هواداران خیلی تنگ شده است. فوتبال بدون هواداران جذابیتی ندارد. اکثر جاهای دنیا هواداران آمده اند. امیدوارم در ایران هم شرایطی فراهم شود تا هواداران به استادیوم ها برگردند. اینطوری هم بازی ها قشنگ تر می شود؛ هم هیجان می آید و هم ما لذت بیشتری از فوتبال بازی کردن می بریم. مطمئن باشید با حضور هواداران بازی های خیلی جذاب تر می شود.


بازیکن سابق سپاهان، پدیده و نساجی مازندران که در مقابل پرسپولیس توانست جلوتر از فرشاد محمدی مهر به ترکیب اصلی برسد، در پاسخ به رقابت شدیدی که در این پست از زمین شکل گرفته، اینطور توضیح داد: خدا را شکر امسال از شروع فصل شرایط خوبی دارم. بدنسازی خوبی هم انجام دادیم. تمام تلاشم را کردم. سعی کردم همیشه آماده باشم و هر وقت کادر فنی صلاح بداند، بازی کنم. خوشبختانه در تیم ما با مربی ای که داریم، همیشه فضای رقابت سالم وجود دارد و می دانیم که اگر خوب کار کنیم بازی خواهیم کرد. فرشاد هم فوتبالیست خوبی است و یکی از دفاع راست های با کیفیت لیگ است. با هم رقابت سالمی داریم؛ رقابت سالم باعث پیشرفت می شود و این قضیه را دوست دارم و از آن خوشحالم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋