دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نفتی ها تهدید خود را عملی کردند

بازیکنان نفت مسجدسلیمان حضور در تمرینات را تحریم کردند.

نفتی‌ها تهدید خود را عملی کردند

به گزارش ورزش، تیم نفت مسجدسلیمان این روزها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند. اعضای این تیم تاکنون هیچ  دریافتی‌ای از باشگاهشان نداشتند و به همین خاطر بسیار ناراحت هستند.


نفتی ها بعد از دیدار با آلومینیوم اراک طی یک استوری اینستاگرامی اعلام کردند تا زمانی که مبلغ پرداختی وزارت نفت به اداره کل ورزش و جوانان به حساب باشگاه واریز نشود ، حاضر به انجام تمرینات و حضور در بازی‌ها نیستند.


از این رو بازیکنان نفت امروز تهدید خود را عملی کردند و دست به اعتصاب زدند. قرار بود تمرینات نفت امروز در شهر اهواز برگزار شود، اما این اتفاق رخ نداد و آنها در محل تمرین حاضر نشدند.


بازیکنان نفت مسجدسلیمان قبل از دیدار با آلومینیوم اراک نیز چنین اقدامی را انجام داده بودند اما با وعده سرپرست باشگاه به تمرینات برگشتند و حاضر شدند مسابقه خود را انجام بدهند. حالا باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد و سرنوشت این تیم و تمریناتش قبل از مصاف با مس رفسنجان در هفته ششم لیگ برتر چه خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋