دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قدوس مزد درخشش در لیگ جزیره را گرفت

سامان در ترکیب برنتفورد مقابل نیوکسل؛ قدوس مزد درخشش در لیگ جزیره را گرفت؛ ستاره ایرانی برنتفورد از ابتدا در دیدار مقابل نیوکسل به میدان خواهد رفت.

قدوس مزد درخشش در لیگ جزیره را گرفت

به گزارش ورزش، در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم برنتفورد با بهره‌مندی از سامان قدوس در لیست نفراتش، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه جیمز پارک با تیم رده نوزدهمی نیوکسل دیدار می‌کند.

یاران قدوس که طی چهار هفته گذشته لیگ جزیره نمایش ضعیفی داشتند و چهار باخت متوالی را تجربه کرده‌اند، امروز به دنبال پیروزی مقابل تیم بحران زده و بدون برد نیوکسل هستند تا شرایط خود را در میانه جدول بهتر کنند.

سامان قدوس که در دیدار تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان حضور ثابت داشت و در بازی با سوریه تا پایان نیمکت‌نشین بود، در مسابقه امشب برابر نیوکسل به جمع نفرات اصلی تیمش رسیده است.

ملی‌پوش ایرانی برنتفورد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تنها یک بار در هفته سوم مقابل استون ویلا حضور در ترکیب را تجربه کرده بود، اما حالا پس از دو نمایش درخشان اخیرش برابر برنلی و نوریچ‌سیتی که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، مجددا در جمع ۱۱ بازیکن منتخب برنتفورد قرار گرفته است.

تیم فوتبال برنتفورد در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس است که برتری مقابل نیوکسل می‌تواند منجر به صعود دو تا چهار پله‌ای آنها در پایان بازی‌های این هفته شود.

قدوس مزد درخشش در لیگ جزیره را گرفت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋