دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مصدومیت پدری؟ پزشکان چیز دیگری به من گفته اند

خوان لاپورتا:؛ مصدومیت پدری؟ پزشکان چیز دیگری به من گفته‌اند؛ رئیس بارسا مصدومیت جدید پدری را رد کرد و گفت که تنها روند ریکاوری او بیشتر از زمانی که تصور می شد، طول خواهد کشید.

مصدومیت پدری؟ پزشکان چیز دیگری به من گفته‌اند

به گزارش ورزش، پدری در ماه‌های اخیر خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا مطرح کرده و قراردادش را تا سال 2026 با بند فسخ یک میلیارد یورویی تمدید کرد.

این بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نبوده و روند درمانش را طی می‌کرد اما طبق اعلام باشگاه بارسلونا مصدومیت پدری تشدید شده و او یک ماه دیگر هم قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

 

 

مصدومیت پدری؟ پزشکان چیز دیگری به من گفته‌اند

 

 

انتشار این خبر و اضافه شدن زمان دوری این بازیکن از میدان به این معناست که او نمی‌تواند تا پایان سال جاری میلادی برای بارسا به میدان برود.

نمایش درخشان پدری باعث شده بود که لوییز انریکه از او برای حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت به عمل بیاورد.

 

 

مصدومیت پدری؟ پزشکان چیز دیگری به من گفته‌اند

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا در مورد مصدومیت جدید پدری گفت:« بیش از اینکه پدری دوباره مصدوم شده باشد، باید گفت که روند ریکاوری اش کمی بیشتر طول خواهد کشید. این یک مصدومیت مجدد نیست و پزشکان باشگاه ترجیح داده اند که فعلا پدری ریسک نکند و به جای بازگشت زودهنگام، کمی بیشتر به تمرینات انفرادی و کار زیر نظر فیزیوتراپ ها مشغول باشد.

به من گفته اند که مشکل او در یک از عضلات است و تعجیل در بازگشت ممکن است باعث پارگی شدید آن شود. پدری باید کمی بیشتر محتاط باشد و به خودش زمان بدهد. مصدومیت عضلانی را همیشه باید جدی گرفت. این چیزی است که پزشکان به من گفته اند. روند درمان او خوب پیش می رود و نمی خواهیم به خودش فشار بیاورد. پدری فعلا باید صبور کند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋