دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صیادمنش برنده نظرسنجی صفحه AFC

صیادمنش برنده نظرسنجی صفحه AFC

اللهیار صیادمنش در نظرسنجی صفحه توئیتری AFC برای انتخاب ستاره آینده نیوم حریف چینی خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش ورزش، کنفدراسیون فوتبال آسیا چند وقتی است که در خلال برگزاری مرحله مقدماتی و پایانی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، اقدام به برپایی یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن جوان و آینده دار نیوم با عنوان #NEOMFutureStars می کند.

در واقع نیوم یک شهر برنامه‌ریزی شده در استان تبوک در شمال غربی عربستان است که قرار است تا سال‌های آتی قابل سکونت شود. برنامه‌ریزی شده‌است که از فن آوری‌های هوشمند در شهر استفاده شود و همچنین به عنوان یک مقصد گردشگری عمل کند. هزینه این پروژه ۵۰۰ میلیارد دلار تخمین زده شده‌است. برنامه‌ریزی شده که منابع انرژی این شهر کاملاً از طریق منابع انرژی تجدید پذیر تأمین شود.

صیادمنش برنده نظرسنجی صفحه AFC

حالا این پروژه چند وقتی است به عنوان یکی از اسپانسرهای کنفدراسیون فوتبال آسیا شناخته شده و نظرسنجی هایی در این خصوص برگزار می شود که یک مورد آن، همان انتخاب ستاره آینده نیوم است. در آخرین نظرسنجی صورت گرفته، اللهیار صیادمنش 20 ساله به دلیل پاس گلی که در بازی با سوریه داد در جدال با ژو چنجی جوان 21 ساله و آینده دار چینی قرار گرفت که مهاجم زوریا با کسب 70 درصد آراء برنده این نظرسنجی شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋