دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان خوش برای شروع سخت سولدو (عکس)

فوتبال ایران به کام کروات ها؛ پایان خوش برای شروع سخت سولدو (عکس)؛ سرمربی کروات تراکتور شروع خوبی همراه با این تیم داشت و توانست در میدان دشوار اصفهان یک امتیاز به دست بیاورد.

به گزارش ورزش، تراکتور بعد از متحمل شدن 3 شکست در 4 بازی سرمربی خود را تغییر داد و زونیمیرسولدو به عنوان جانشین فیروز کریمی از هفته گذشته شروع به کار کرد.

سولدو که فرصت زیادی تا اولین بازی خود با تراکتور نداشت، به گفته خودش توانست سه جلسه تمرینی پیش از بازی حساس با سپاهان برگزار کند؛ تیمی که با 10 امتیاز به دنبال کسب پیروزی در هفته پنجم بود تا راهی صدر شود.

شاگردان نویدکیا بعد از سه برد متوالی، دربی اصفهان را باخته بودند و انگیزه بسیاری برای جبران و کسب چهارمین برد فصل داشتند؛ بازی در خانه سپاهان در چنین شرایطی، کار بسیار سختی بود. سپاهان طی فصل های اخیر همواره در اصفهان تیم برتری نسبت به تراکتور بود و سرخ پوشان طی هشت سال اخیر هیچ بردی مقابل حریف زردپوش کسب نکرده بودند.

پایان خوش برای شروع سخت سولدو (عکس)

شرایط کلی تیم، فرصت اندک برای آماده سازی و شناخت بازیکنان و حریفی به نام سپاهان، یک شروع سخت را برای سولدو رقم زده بود؛ شروعی که این مربی کروات توانست به سلامت آن را پشت سر گذاشته و تراکتور را با یک امتیاز از زمین بازی خارج کند.

در روزهایی که یک کروات دیگر به نام اسکوچیچ در تیم ملی نتایج خوبی می گیرد و در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد، سولدو هم در تراکتور امیدوار کننده شروع کرد تا هواداران تراکتور کمی نسبت به تیم شان خوش بین تر شوند. تراکتور در هفته ششم میزبان پدیده است و این بازی می تواند اولین پیروزی احتمالی مربی کروات در تبریز را رقم بزند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋