دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گواردیولا: هر فصل از فصل قبل سخت تر است

گواردیولا: هر فصل از فصل قبل سخت‌تر است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که رقابت برای قهرمانی در هر فصل لیگ برتر از فصل قبل سخت‌تر است.

به گزارشورزش، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر از ماه آگوست عملکرد خوبی داشته و در فصل جدید لیگ برتر تنها یک شکست را تجربه کرده  که در اولین هفته برابر تاتنهام بوده است.

با این حال ، چند عملکرد ناامیدکننده در ورزشگاه اتحاد باعث شده که تیم پپ گواردیولا امتیازات ارزشمندی را از دست بدهد.

آنها در دیدارهای خانگی برابر ساوتهمپتون و کریستال پالاس پنج امتیاز از دست داده‌اند و همین باعث شده بود که آنها در جدول پایین‌تر از لیورپول و چلسی قرار بگیرند.

پپ گواردیولا معتقد است که هنوز راه زیادی در کورس قهرمانی لیگ باقی مانده و آنها تمام تلاش خود را برای ارائه عملکرد بهتر به کار می‌گیرد.

این سرمربی کاتالان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اورتون گفت:« ما در مجموع عملکرد خوبی ارائه کردیم، امتیازاتی در خانه از دست دادیم چون در سطح خودمان نبودیم.»

 

گواردیولا: هر فصل از فصل قبل سخت‌تر است

 

سیتی در حال حاضر پایین‌تر از چلسی صدرنشین در  رده دوم قرار گرفته و در فاصله سه امتیازی این تیم قرار دارد.

گواردیولا اضافه کرد:« هر فصل سخت‌تر از فصل قبل به نظر می‌رسد اما ما هنوز در جمع چهار تیم صدر جدول هستیم  و بازی‌های زیادی در پیش است. حالا تا ژانویه هیچ وقفه ملی وجود ندارد. ما همه در کنار هم خواهیم بود. امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی در لیگ قهرمانان هم به دست آوریم و مدعی قهرمانی شویم.»

این مربی اسپانیایی درباره شرایط مصدومان تیمش برای بازی برابر اورتون گفت:« فکر نمی‌کنم جک گریلیش بتواند در این بازی به میدان برود. اما درباره فیل فودن باید ببینیم که شرایط چطور پیش خواهد رفت. »

او ادامه داد:« من نگران هستم چون ما بدشانس هستیم. هروقت بازیکنان این تیم از اردوی تیم‌های ملی برمی‌گردند همیشه مشکل دارند. این یک استثنا نیست. هر بار ما آنها را با آمادگی کامل تحویل می‌دهیم اما آنها با مصدومیت برمی‌گردند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋