دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شاید ژاوی در زمان درستی به بارسلونا نیامده

خورخه والدانو:؛ شاید ژاوی در زمان درستی به بارسلونا نیامده؛ اسطوره فوتبال آرژانتین و رئال انتخاب ژاوی به عنوان جانشین رونالد کومان را مناسب عنوان کرد ولی در یک مورد ابراز تردید کرد.

شاید ژاوی در زمان درستی به بارسلونا نیامده

به گزارش ورزش، ژاوی 2 هفته پیش به عنوان جانشین رونالد کومان کارش در بارسا را شروع کرد و در اولین قدم باید فردا تیمش را باید به مصاف اسپانیول در دربی کاتالونیا بفرستد.

ژاوی وعده بازسازی بارسلونا را داده و اینکه تیم با او به فلسفه باشگاه پایبند خواهد ماند.

شاید ژاوی در زمان درستی به بارسلونا نیامده

خورخه والدانو در مورد ژاوی به اوندا سرو گفت:« هر باشگاه ایده و فلسفه بازی خاص خود را دارد ولی بارسلونا از معدود باشگاه هایی است که نمی تواند با فلسفه و ایده دیگری بازی کند. ژاوی انتخاب مناسبی بود ولی نمی دانم او در زمان درستی به بارسا آمده یا خیر. بارسلونای فعلی متشکل از بازیکنانی بسیار جوان و نیز بسیار مسن است. از این حیث توازن و تعادل را در تیم نمی بینیم. وضعیت اقتصادی باشگاه هم اصلا خوب نیست و این اجازه تقویت بارسلونا را نمی دهد. تنها مزیت ژاوی این است که بارسا می تواند مطمئن باشد، با فلسفه درستی بازی خواهد کرد.»

شاید ژاوی در زمان درستی به بارسلونا نیامده

مسی در پی اس جی و تیم ملی آرژانتین:« هفته های ابتدایی لیونل مسی در پی اس جی را باید به حساب تطابق پذیری او با باشگاه جدید گذاشت و از نظر من او همان نابغه همیشگی است. در تیم ملی اما همه چیز حالا متفاوت است. تا مدت ها مسی متهم می شد که برای بارسا بهتر از آرژانتین بازی می کند اما الان یک تیم ملی متحد با بازیکنانی خوب و بزرگ داریم که مثل یک تیم بازی می کنند. توانستیم قهرمان کوپا آمه ریکا شویم و شاهد اشک های مسی بودیم. حالا فضای کاملا مثبتی در تیم ملی می بینم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋