دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نفت صدرنشینی آلومینیوم را تمدید کرد

نفت صدرنشینی آلومینیوم را تمدید کرد

تساوی در آبادان به سود تیم خطیبی؛ نفت صدرنشینی آلومینیوم را تمدید کرد؛ با توجه به عدم پیروزی گل‌گهر در بازی بیرون از خانه مقابل صنعت نفت، آن‌ها شانس صدرنشینی را از دست دادند.

به گزارش ورزش ساعتی پیش در ادامه هفته پنجم لیگ برتر دو تیم گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده بودند که 90 دقیقه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری بی‌ثمر بود و تقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

این تساوی در شرایطی رقم خورد که گل‌گهر شانس صعود به صدر جدول را داشت اما شاگردان قلعه‌نویی نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و با تساوی امشب 9 امتیاز موقتا در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتند.

تک امتیاز به دست آمده برای گل‌گهر باعث شد تا آلومینیوم اراک که عصر امروز توانسته بود در یک بازی جذاب نفت مسجدسلیمان را ببرد و به صدر جدول برود، همچنان جایگاه نخست لیگ بیست و یکم را با 11 امتیاز در اختیار خود داشته باشد و تا زمان برگزاری دوئل استقلال-نساجی، پیکان-فجر سپاسی و سپاهان-تراکتور به عنوان سه تیم مدعی صدرنشینی، شاگردان رسول خطیبی در صدر جدول حضور دارند.

تساوی استقلال، پیکان و سپاهان در بازی‌های فردا در مقابل رقبای‌شان می‌تواند عمر صدرنشینی آلومینیوم اراک تمدید کند و در غیر این‌صورت با از دست دادن صدر جدول شاگردان خطیبی در کورس رقابت مدعیان بالانشین جدول باقی خواهند ماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋