دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با تایید جرارد؛ ممنوعیت سس کچاپ در استون ویلا

اقتدارگرایی مربی جوان؛ با تایید جرارد؛ ممنوعیت سس کچاپ در استون ویلا!؛ استیون جرارد در استون ویلا استفاده از سس کچاپ را ممنوع کرده است.

با تایید جرارد؛ ممنوعیت سس کچاپ در استون ویلا

به گزارش ورزش، استیون جرارد که فصل گذشته با باشگاه رنجرز دست به کار فوق العاده ای زده و این تیم را به مقام قهرمانی لیگ اسکاتلند رسانده بود، هفته پیش به شکل رسمی هدایت استون ویلا را برعهده گرفت؛ تیمی که در این فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده و حالا هوادارانش امیدوار هستند که جرارد بتواند اوضاع استون ویلا را تغییر دهد.

او سه روز پیش با حضور در کمپ تمرینی ویلا، تمرینات تیمش را زیر نظر گرفت. استون ویلا شنبه با هدایت جرارد باید به مصاف برایتون برود.

با تایید جرارد؛ ممنوعیت سس کچاپ در استون ویلا

اسطوره فوتبال انگلیس در نشست خبری امروز خود در مورد اینکه ویلا پلی برای رسیدن به لیورپول خواهد بود، گفت:« بسیار ناعادلانه است که این پست را به عنوان یک پله ترقی توصیف کنیم و هرگز نخواهید شنید که در مورد هدایت استون ویلا اینطور صحبت کنم. جاه طلبی و رویاپردازی مطمئنا ایرادی ندارد ولی لیورپول اکنون یک مربی در کلاس جهانی به نام یورگن کلوپ دارد. اگر کلوپ تصمیم بگیرد یک قرارداد طولانی مدت امضا کند، من برای او و لیورپول بسیار خوشحال خواهم شد. وقتی به‌عنوان سرمربی استون‌ویلا انتخاب شدم، او به من پیام داد و گفت بی‌صبرانه منتظر آن است که کنار زمین مرا در آغوش بگیرد. 100 درصد تمرکز من روی استون ویلا خواهد بود. در مورد پذیرش هدایت استون ویلا باید بگویم که نمی خواستم فرصت بازگشت به لیگ برتر و نزدیک‌تر شدن به خانواده‌ام را از دست بدهم.»

جرارد در این مدت سعی کرده است کوچکترین فرصتی را برای نشان دادن اقتدارش از دست ندهد.

یکی از کارهایی هم که او در این زمینه انجام داده است اعمال یکسری محدودیت‌ها برای بازیکنان تیم از جمله محروم کردن آنها از مصرف سس کچاپ به همراه وعده‌های غذایی‌شان بوده است.

 

 

با تایید جرارد؛ ممنوعیت سس کچاپ در استون ویلا

 

 

پیش از این شایعات فراوانی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سرمربی جدید استون ویلا به سبک آنتونیو کونته(سرمربی تاتنهام) قصد ندارد برای سروسامان دادن به وضعیت تیمش فقط به مسائل فنی اکتفا کند و به همین دلیل او در همه زمینه‌ها برای بازیکنانش برنامه دارد.

سرمربی سابق تیم رنجرز اسکاتلند در در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که استفاده از سس کچاپ در زمین تمرینی تیم تحت هدایت او ممنوع شده است، گفت:« سس کچاپ قبل از اینکه من در اینجا دست کسی ببینم، ممنوع شده بود. بازیکن تیم من باید ذهنیتی درست داشته باشد. برای نخبه شدن باید سختی کشید.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋