دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مجیدی: بیشتر از قبل به موفقیت امیدوار شده ایم

باید از اسکوچیچ و تیم ملی حمایت شود؛ مجیدی: بیشتر از قبل به موفقیت امیدوار شده ایم؛ فرهاد مجیدی می گوید که شرایط تیم در دو هفته قبل، بیش از پیش او و کادرفنی را به کسب موفقیت امیدوار کرده است.

مجیدی: بیشتر از قبل به موفقیت امیدوار شده ایم

به گزارش ورزش، تیم های فوتبال استقلال و نساجی فردا در دیداری از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. فرهاد مجیدی سرمربی آبی های پایتخت در ابتدای کنفرانس خبری پیش از بازی فردا گفت: هدف ما در بازی فردا، کسب 3 امتیاز بازی است. می دانیم که برای رسیدن به هدفمان، دیدار سختی را در پیش داریم. امیدوارم کسانی که بازی فردا را مشاهده می کنند، شاهد یک بازی زیبا باشند.

سرمربی آبی ها در مورد اینکه چقدر شرایط را برای تداوم صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی مهیا می بیند، گفت: در دو هفته گذشته شرایط تیم از جمله تمرینات، کادرفنی را خیلی بیشتر از قبل امیدوار کرده است. همه بچه ها با انگیزه تمرین می کنند و شرایط بسیار خوبی داریم. طوری که می توانم بگویم برای انتخاب 20 بازیکن دچار مشکل هستیم. بازیکنان ما همگی در یک سطح هستند. در مورد صدرنشینی نیز هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و باید کامل برای ادامه راه تمرکز داشته باشیم. امیدواریم که با تلاش بچه ها، بتوانیم نتایج خوبی را برای هواداران استقلال رقم بزنیم.

وی در مورد مشکلات نساجی پاسخ داد: من شخصا به تیم نساجی علاقه دارم. چون این تیم برای مردم خوب قائمشهر و سرزمین پدری خودم است. جا دارد یادی کنیم از مرحوم دست‌نشان،  تا جایی که یادم هست در کودکی به همراه پسر عموهایم به استادیوم نساجی می‌رفتم و بازی‌های این تیم را نگاه می‌کردم. حالا شرایطی که شما توضیح دادید را در جریانش نیستم، در کل آنها تیم خوبی هستند و بازی هایشان را دیده ایم.

مجیدی درخصوص وضعیت زمین دیدار با فجرسپاسی گفت: من در بازی قبلی هم گفتم. زمینی که در آن بازی کردیم، شرایط یک زمین مسابقه فوتبال را نداشت. نمی دانم سازمان لیگ چرا نسبت به این مسئله بی تفاوت است. اصلا نمی شد در آن چمن فوتبال بازی کرد. امیدوارم مسئولین به این قضیه توجه کنند و زمین هایی که برای بازی های لیگ انتخاب می کنند، شرایط بازی را داشته باشند.

سرمربی استقلال در مورد مصدوم یا محروم این تیم در دیدار فردا گفت: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم فقط آقای وریا غفوری به دلیل سرما خوردگی در بازی فردا حضور ندارند.

او درخصوص اینکه اولویت اولش برای انتخاب دروازه بان از میان حسینی و مظاهری چه کسی است، گفت: در مورد دروازه بان اول تیم، اجازه بدهید که در بازی فردا مشخص شود. ما اکنون 3 گلر داریم. آقایان رضایی، مظاهری و حسینی که از نظر من هر سه از بهترین گلرهای لیگ ما هستند. هر گلری که شرایط تمرینی بهتری داشته باشد، از او استفاده می کنیم.

مجیدی درباره وضعیت تیم ملی با اسکوچیچ گفت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است. من بازی های تیم ملی را کامل نگاه کرده ام. تیم شرایط و بازیکنان بسیار خوبی دارد. آقای اسکوچیچ هم نتایج بسیار خوبی گرفته است. چیزی که اکنون به نظر من باید انجام شود، حمایت از تیم ملی و سرمربی است.

سرمربی آبی پوشان در پایان درخصوص وضعیت تبلیغات محیطی این تیم گفت: من در این باره هیچ اطلاعی ندارم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋