دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خطیبی: نام حریف تفاوتی ندارد و برد می خواهیم

بازی فردا مثل دیدار با پرسپولیس و فولاد است؛ خطیبی: نام حریف تفاوتی ندارد و برد می‌خواهیم؛ سرمربی آلومینیوم می گوید که نباید انتظارات را از این تیم بالا برد چرا که این مسائل باعث افزایش استرس میان بازیکنان خواهد شد.

خطیبی: نام حریف تفاوتی ندارد و برد می‌خواهیم

به گزارش ورزش، تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان فردا در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. رسول خطیبی سرمربی اراکی ها در نشست خبری پیش از این بازی گفت: در مورد بازی باید عرض کنم که نفت مسجدسلیمان، تیم قابل احترامی است و ما شرایط خوبی داریم. در هفته ای که تعطیلی وجود دشت، تمرینات خوبی را در اراک پشت سر گذاشتیم. پس از بازی با مس رفسنجان نیز ریکاوری و استراحت کوتاه مدت داشتیم. امیدوارم تمریناتی که سپری کرده ایم، فردا درون زمین پیاده شود و هدفی که دنبال می کنیم را با یک بازی خوب همراه با امتیاز خوب همراه باشد.

وی درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا بازی راحتی در پیش دارند، گفت: نفت مانند سایر تیم ها برای ما حریف قابل احترامی است. ما در زمین خودمان بازی داریم و باید سعی و تلاشمان را بکنیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم. آقای کمالوند نیز مربی خوبی است و کادرفنی خوبی در اختیار دارد. بازیکنان دونده و جنگنده ای در این تیم حضور دارند. تمام تیم ها مشکلاتی دارند که ما اصلا به این موارد توجه نمی کنیم. تا جایی که اطلاع داریم، تمام تمرینات آنها برگزار شده است. در رسانه ها نیز شنیده بودیم که نفت تمریناتش را برگزار نکرده که این مسئله صحت ندارد و آنها تمریناتشان را برگزار کرده اند. ما به این مسائل توجه نمی کنیم. در فوتبال ایران 70 درصد تیم ها مشکل دارند. امیدوارم به هدفی که در بازی فردا داریم، برسیم.

خطیبی درباره نگرانی ها بابت اینکه تیم های او در برابر تیم های بزرگ روحیه و انگیزه بالایی دارند اما مقابل تیم های نیمه پایین تر جدول انگیزه لازم را ندارند و آیا بازیکنان در اینگونه دیدارها ذهنیت از پیش برنده دارند، پاسخ داد: من عرض کردم، همه تیم ها برایمان قابل احترام هستند. ما تیم حریف را نیز امشب همچون روزهای گذشته آنالیز می کنیم و به بازیکنان نیز گفته ام که بازیکنان نفت سخت گیر، دونده و جنگنده هستند. بازی سختی در انتظار ماست، نتایج آنها نیز بد نبوده است. فکر می می کنم حتی نتایج خوبی کسب کرده اند چون بازی های سختی را برگزار کرده اند. آنها فقط در یک دیدار شکست خورده اند و بچه ها نیز به این مسئله آگاه هستند. مطمئن باشید بازیکنان به این مسائل واقف هستند که فردا دیدار سختی در پیش داریم و آنها با تمام وجود در درون زمین تلاش خواهند کرد.

خطیبی: نام حریف تفاوتی ندارد و برد می‌خواهیم

سرمربی آلومینیوم همچنین در مورد اینکه با توجه به نتایج خوب این تیم، انتظارات از اراکی ها بالاتر رفته به نحوی که مس در خانه از کسب تساوی برابر آلومینیوم راضی است، پاسخ داد: خدا را شکر ارتباط خوبی بین هواداران و کادرفنی، مجموعه باشگاه و بازیکنان وجود دارد و خیلی هم خوشحالم که این صمیمت وجود دارد. انتظارات را بالا نبرید. اینکه این مسئله را عنوان کنید، اشتباه است. ما هدفی را دنبال کنیم و ان شالله به آن نیز خواهیم رسید ولی خواهش می کنیم انتظارات را بالا نبرید چون این مسائل برای ما اهمیت ندارد و از اصحاب رسانه نیز خواهش می کنم این توقع را بالا نبرید چون ما به آن هدفی که می خواهیم در سال اول به آن برسیم و ان شالله در سال بعد نیز به هدفی که بالاتر از هدف امسال است، خواهیم رسید. خواهش می کنم دیگر این سوالات را نپرسید چون به آن پاسخ نمی دهم. انتظارات را بالا نبرید. هر چقدر بازیکنان آرامش داشته باشند و به دور از استرس کار کنند، قطعا کارایی بهتر و نتیجه گرایی خواهند داشت و راحت تر بازی می کنند. اینکه به آنها استرس وارد کنیم و آرامششان را از آنها بگیریم، کار غلطی است.

وی درباره اینکه آیا خواسته او در جذب بازیکن برآورده شده است یا نه، پاسخ داد: ما در پست مهاجم بازیکنان خیلی خوبی داریم. قطعا این افراد به مرور زمان، با تیم هماهنگ تر می شوند. قطعا در آینده شما از این خط حمله ما بیشتر خواهید شنید. اکنون نیز من از تیمم راضی هستم و نیازی به بازیکن جدید ندارم. اگر نیاز داشته باشم، قطعا به باشگاه خواهم گفت. باشگاه نیز تاکنون هیچ کم و کسری برای ما نگذاشته است. ما تقریبا تیم کاملی هستیم و اگر نیاز باشد، ما 3 سهمیه فیفا داریم و از آن استفاده خواهیم کرد ولی من تاکنون نیازی ندیده ام.

او درباره اینکه ساسان حسینی راحت از این تیم جدا شد، گفت: او بازیکن خوبی است و من فکر می کنم بعضی مواقع باید به بازیکنان فرصت دهیم تا در جاهای دیگر خودشان را نشان دهند و من فکر می کنم ما در آن پست، بازیکن خیلی خوبی داریم و قطعا ما آنجا به مشکل برنخواهیم خورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋