دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدایی اکبرپور از ماشین سازی تبریز

بازیکن سابق استقلال از هدایت ماشین سازی هدایت داده است.

جدایی اکبرپور از ماشین سازی تبریز

به گزارش ورزش، ماشین سازی به عنوان یکی از تیم‌های ریشه دار تبریزی در شرایطی امروز و در هفته پنجم لیگ آزادگان با 4 گل برابر حریف تهرانی خود شکست خورد که علیرضا اکبرپور از هدایت این تیم کناره گیری کرده بود. 

مهاجم سابق استقلال که از هفته های پایانی فصل گذشته روی نیمکت ماشین سازی حاضر شده بود و در نهایت اما موفق نشد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند، پیش از این بازی به دلیل مشکلاتی که این تیم داشت از هدایت آنها کناره گیری کرد. 

ماشین سازی به دلیل مشکلات مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی در این فصل نتوانسته بازیکنان جدیدی به عضویت خود در بیاورد و با تیم امید خود در رقابت‌های لیگ آزادگان حاضر شده است. آنها البته با تکیه بر قدرت جوانی و بازیکنان بومی خود توانسته بودند هفته قبل‌تر برابر مس کرمان مدعی به تساوی دست یابند اما این هفته در تهران برابر ویستاتوربین با 4 گل شکست خوردند. 

سرمربی جدید این باشگاه دلیل کناره گیری اکبرپور را ناآشنایی وی با بازیکنان امید این باشگاه اعلام کرد و مدعی شد با توجه به اینکه وی فصل گذشته هدایت تیم امید این باشگاه را عهده‌دار بوده با نظر مدیریت تیم، در این فصل جانشین اکبرپور شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋