دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گواردیولا شکست را به ضد حمله زدن ترجیح می دهد

گواردیولا شکست را به ضد حمله زدن ترجیح می‌دهد

کوین دی بروین:؛ گواردیولا شکست را به ضد حمله زدن ترجیح می‌دهد؛ کوین دی بروین یک بار دیگر به تمجید و ستایش از مربی خود پپ گواردیولا پرداخت.

به گزارش ورزش، کوین دی‌بروین از سال 2015 در عضویت منچسترسیتی است و از سال 2016 زیرنظر پپ گواردیولا در این تیم بازی می‌کند، ستاره بلژیکی یکی از بهترین هافبک های دنیاست و در سیتی نیز اکنون جزو اسطوره ها محسوب می شود. نمی توان ترکیب سیتی و بلژیک را بدون دی بروین تصور کرد.

گواردیولا شکست را به ضد حمله زدن ترجیح می‌دهد

او یکی از تحسین کنندگان همیشگی پپ گواردیولاست و در مصاحبه جدید خود نیز به تمجید از سرمربی اسپانیایی پرداخت:« خیلی‌ها این را درک نمی‌کنند، اما پپ ترجیح می‌دهد با پایبندی به اصول فوتبالش شکست بخورد تا اینکه با تاکتیک‌های ضدحمله به پیروزی برسد. او عاشق فوتبال هجومی است.»

گواردیولا شکست را به ضد حمله زدن ترجیح می‌دهد

هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی با اشاره به اینکه پپ همیشه غرق در تاکتیک‌هاست، گفت:« ما همیشه پیش از بازی‌های‌مان جلسه‌ای داریم و گواردیولا می‌گوید ما در این بازی این کار و آن کار را انجام خواهیم داد و وقتی جلسه تمام می‌شود به او می‌گوییم هِی پپ، چه کسانی بازی خواهند کرد؟ چون گاهی اوقات فراموش می‌کند بگوید که چه کسی قرار است بازی کند!»

دی‌بروین 30 ساله که تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد، این فصل در 14 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار سه گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋