دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بشار و آخرین امیدهای عراق برای جام جهانی(عکس)

بشار رسن امیدوار است با نباختن کشورش مقابل کره امید صعود به اردوی کشورش بازگردد و با روحیه مناسبی به مصاف رفقای ایرانی خود برود.

به گزارش ورزش، تیم ملی عراق که در دور قبل انتخابی جام جهانی هم، هم‌گروه ایران بود و با وضعیت بسیار مناسب و اختلافی اندک با ایران به دور نهایی صعود کرد؛ حال شرایط خوبی را در دور نهایی تجربه نمی‌کند و کار بسیار سختی در دور برگشت دارد.

عراق در اولین مسابقه دور برگشت باید به مصاف کره جنوبی برود. بشار رسن و هم تیمی‌هایش در دور رفت این تیم را در سئول متوقف کرده بودند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا از بازی برگشت مقابل کره نیز با امتیاز خارج شوند.

بشار رسن که چندین سال‌ در فوتبال باشگاهی ایران حضور داشت و چهره‌ای آشنا و دوست داشتنی برای فوتبال دوستان ایرانی به شمار می‌رود باید دو بازی بسیار سخت و سرنوشت ساز مقابل کره و پس از آن ایران را تجربه کند. یاران بشار از دور رفت تنها چهار امتیاز کسب کرده و شرایط مناسبی در جدول ندارند. حساسیت جدول  به خصوص برای پایین نشینان سبب می‌شود بازی‌های دور برگشت برای ایران و کره مقابل تیم‌هایی مثل عراق بسیار دشوارتر شود چراکه آنها چیزی برای از دست دادن ندارند.

بشار و آخرین امیدهای عراق برای جام‌جهانی(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋