دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدال مرگ و زندگی؛ کیلور ناواس برابر ستاره هندوراس

جدال مرگ و زندگی؛ کیلور ناواس برابر ستاره هندوراس

کدام یک برنده این دوئل است؟؛ جدال مرگ و زندگی؛ کیلور ناواس برابر ستاره هندوراس؛ کاستاریکا عملکردی ناامیدکننده در دور انتخابی جام جهانی داشته و فردا محکوم به پیروزی بر هندوراس است. کیلور ناواس نقشی مهم در این جدال خواهد داشت.

به گزارش ورزش، فردا از دور انتخابی جام جهانی منطقه کونکاکاف تیم های کاستاریکا و هندوراس به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که برای هر دو تیم بسیار حساس است.

7 بازی برگزار شده و تیم های آمریکا، مکزیک، کانادا و پاناما در رده های اول تا چهارم هستند و به فاصله 5 امتیاز تا پاناما نیز کاستاریکا قرار دارد. تیمی که به نظر مدعی صعود بود حالا کمی از قافله عقب مانده و برای رسیدن به رتبه چهارم و راه‌یابی به پلی آف باید از سد هندوراس بگذرد. تیمی که با سه تساوی و 4 باخت و سه امتیاز در رده آخر قرار دارد ولی همچنان به فاصله 7 بازی تا پایان، چشم به برگرداندن شرایط و رقم زدن معجزه دارد.

جدال مرگ و زندگی؛ کیلور ناواس برابر ستاره هندوراس

جدال کاستاریکا برابر هندوراس از حیث رویارویی کیلور ناواس گلر سابق رئال و حال حاضر پی اس جی(بهترین دروازه بان تاریخ کونکاکاف) با آلبرت الیس مهاجم 25 ساله هندوراس و باشگاه بوردو نیز جذاب است. همین هفته پیش بود که این دو در لیگ فرانسه برابر هم قرار گرفتند و الیس توانست یک گل به ناواس بزند.

جدال مرگ و زندگی؛ کیلور ناواس برابر ستاره هندوراس

در ان بازی ابتدا پی اس جی سه گل پیش افتاد اما الیس دقیقه 78 یک گل را پاسخ داد و میزبان دقیقه 92 به گل دوم هم رسید ولی برای به تساوی کشیده شدن بازی دیگر دیر شده بود. هندوراسی ها امیدوارند تا الیس فردا یک بار دیگر برابر ناواس گلزنی کند و در نقطه مقابل نیز کاستاریکا مثل همیشه چشم به درخشش ناواس دارد. ناواس با درخشش خود در 7 بازی گذشته، تا به اینجا مانع از این شده تا شانس صعود کاستاریکا از بین برود. 

البته در حال حاضر تردیدهایی در مورد حضور ناواس در این بازی وجود دارد و باید دید تا فردا چه خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋