دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قطعا شرایطم در یوونتوس دشوار است

قطعا شرایطم در یوونتوس دشوار است

دژان کولوسفسکی:؛ قطعا شرایطم در یوونتوس دشوار است!؛ دژان کولوسفسکی، ستاره سوئدی بیانکونری اعتراف کرد که فصل سختی را در یوونتوس سپری می کند.

به گزارش ورزش، دژان کولوسفسکی در فصل جاری و بر خلاف فصل قبل جایی چندانی در ترکیب یوونتوی نداشته و به نظر می رسد هنوز نتوانسته خود را با اندیشه های مکس آلگری تطبیق دهد. در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی دژان کولوسفسکی از یوونتوس و انتقال او به تیم هایی چون تاتنهام یا آرسنال از لیگ برتر شنیده شده است. حالا کولوسفسکی در مصاحبه ای مدعی شد تحمل این شرایط برای او آسان نیست و این بازیکن برای بهبود اوصاع نیاز به تلاش بیشتری دارد.

 

قطعا شرایطم در یوونتوس دشوار است

 

دژان کولوسفسکی گفت: "معلوم است شرایط برای من خیلی سخت پیش می رود، من زندگی می کنم تا که در ترکیب قرار گرفته و در زمین فوتبال حضور پیدا کنم. اما در حال حاضر این اتفاق رخ نمی دهد، بنابراین باید این موضوع را حل کنم و قوی تر از گذشته در ترکیب قرار بگیرم.

 

من باید تلاش بیشتری انجام دهم و کار فعلی برای حضورم در زمین کافی نیست. حضور در میدان بدون ریتم منظم برای یک بازیکن سخت است. اگر ماهی یک بار بازی کنید بی تردید از سرعت و تحرک لازم برای درخشش برخوردار نخواهید بود و تطبیق یافتن با این شراط کمی بیشتر طول می کشد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋