دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شلاق سولدو بر بدن مهره های تراکتور (عکس)

تمرین پرفشار مرد کروات در گام نخست؛ شلاق سولدو بر بدن مهره‌های تراکتور (عکس)؛ زوونیمیر سولدو در اولین روز تمرینات، روز سختی را برای شاگردانش رقم زد.

به گزارش ورزش، تراکتور 24 ساعت شلوغ را سپری کرد؛ از ورود سولدو به تبریز تا امضای شبانه قرارداد با این تیم و صبح روز بعد بازدید از امکانات تراکتور و سرانجام استارت رسمی کار با انجام تمرین.

در اولین جلسه تمرین او به همراه دستیارش فابین کومیجونوویچ در بین بازیکنان حضور یافت و پس از خوش و بش کوتاه و معرفی از سوی مسئولان باشگاه، از بازیکنان خواست که وارد زمین چمن شوند و به این شکل خود را به او بشناسانند.

شلاق سولدو بر بدن مهره‌های تراکتور (عکس)

شلاق سولدو بر بدن مهره‌های تراکتور (عکس)

در طول تمرین سولدو بارها تمرین را متوقف کرد و از بازیکنان خواست تا به شیوه مورد نظرش کار را ادامه دهند. این تمرین که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید، فراتر از تصور بسیاری از بازیکنان بود و آنها فکر می‌کردند که قرار است مثل روز اول معارفه کار تنها با خوش و بش سپری شود.

شنیده ها حاکی از آن است که سولدو دو سیستم مختلف را در تمرین تراکتور به کار گرفته و البته احتمالا امروز از بین آنها سیستم نهایی خود برای بازی مقابل سپاهان را معرفی کند. احتمال دارد وی باتوجه به نیروی انسانی تی تی ها از سیستم 4-4-2 بهره ببرد یا از یک مهاجم کم کند.

شلاق سولدو بر بدن مهره‌های تراکتور (عکس)

شلاق سولدو بر بدن مهره‌های تراکتور (عکس)

شلاق سولدو بر بدن مهره‌های تراکتور (عکس)

او همچنین تاکید داشت که بازیکنان باید از ضربات ایستگاهی و کرنر بهره بیشتری ببرند.

تمرین امروز تراکتور در حالی برگزار می‌شود که باتوجه به نداشتن ملی پوش، انها شرایط بهتری نسبت به سپاهان دارند و باید دید سولدو در این زمان اندک به چه شکلی تیمش را آماده دیدار با طلایی پوشان خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋