دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عذرخواهی سیلوا: چیزی برای گفتن نداریم

عذرخواهی سیلوا: چیزی برای گفتن نداریم

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، پس از شکست شب گذشته پرتغال برابر صربستان از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش ورزش، پرتغال شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف صربستان رفت و در حالی که می‌توانست با یک تساوی حضورش در قطر را قطعی کند اما با گل دقیقه 90 حریف از صعود به جام جهانی بازماند.

آنها حالا باید شانس خود را در مسابقات پلی آف امتحان کنند، رقابتی که با حضور 11 تیم دیگر اروپایی برگزار می‌شود و در نهایت تنها سه تیم از این مسابقات به جام جهانی راه پیدا خواهند کرد.

برناردو سیلوا که از رقم خوردن این نتیجه بسیار ناراحت به نظر می‌رسید پس از پایان بازی گفت:« این بازی بدی برای پرتغال بود. ما توانستیم خیلی زود به گل برسیم اما از آن به بعد دست از بازی کردن برداشتیم. من نمی‌توانم توضیح خوبی برای این اتفاق پیدا کنم، هیچ کلامی قادر به توصیف آن نیست. »

 

عذرخواهی سیلوا: چیزی برای گفتن نداریم

 

این ستاره سیتی ادامه داد:« این بازی افتضاح بود. ما باید عملکرد بسیار بهتری را به نمایش بگذاریم چون یک دیدار پلی آف در ماه مارس داریم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا صعود کنیم. اما در خانه با حضور 65 هزار هوادار باید بهتر عمل می‌کردیم.»

او همچنین اضافه کرد:« من از تمامی هواداران پرتغال که بازیای را دیدند که نباید عذرخواهی می‌کنم. برنامه ما این بود که برای به دست آوردن توپ تلاش کنیم اما موفق نشدیم و صربستان تسلطفق کاملی بر جریان بازی پیدا کرد. این اتفاق با توجه به کیفیت بازیکنان ما غیرقابل قبول است. من سعی کردم تمام تلاشم را تا زمانی که حس کردم بازیکن دیگری می‌تواند در شرایط بهتری از من باشد به کار بگیرم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋