دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برای نیمکت نشینی به بایرن مونیخ باز نمی گردم

برای نیمکت نشینی به بایرن مونیخ باز نمی‌گردم

الکساندر نوبل:؛ برای نیمکت نشینی به بایرن مونیخ باز نمی‌گردم؛ الکساندر نوبل، دروازه بان آلمانی موناکو از این انتقال و جدایی موقت از بایرن مونیخ رضایت دارد.

به گزارش ورزش، عملکرد درخشان الکساندر نوبل در ترکیب شالکه باعث شده بایرن مونیخ مانند دیگر استعدادهای فوتبال آلمان، برای خرید این دروازه بان نیز اقدام کند. اما یک سال حضور در رختکن بایرن مونی برای الکساندر نوبل توام با نشستن روی نیمکت و تماشای حضور مانوئل نویر در ترکیب ثابت بود. حالا الکساندر نوبل که به صورت قرضی راهی موناکو شده، تاکید کرد دیگر علاقه ای به بازگشت به بایرن و تحمل نیمکت نشینی را ندارد.

 

برای نیمکت نشینی به بایرن مونیخ باز نمی‌گردم

 

الکساندر نوبل گفت: "انتقال به موناکو تصمیم درستی برای آینده دوران حرفه ای من بود. در حال حاضر من هفته ای دو بار در سطح بالایی از فوتباال بازی می کنم و این هدف من بود. آمارم می تواند بهتر باشد، اما در حال حاضر از خودم ناراضی نیستم. البته من هنوز موفق به رسیدن به جایگاه دلخواهم نشده ام. البته سالی که در ترکیب بایرن مونیخ نیز گذراندم سال از دست رفته ای برای من محسوب نمی شود و همین انتقال به این تیم نیز برای من طی کردن مسیر پیشرفت بود.

 

احتمال ماندن تا سال 2023 در موناکو؟ نه من می دانم چه اتفاقی رخ می دهد و نه باشگاه بایرن مونیخ. فقط آنچه که دیگر نمی توانم تصور کنم این است که به بایرن مونیخ بازگشته و دوباره در ترکیب ثابت قرار نگیرم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋