دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برای دخترانی که شایسته قهرمانی بودند (عکس)

این مسیر تازه شروع شده؛ برای دخترانی که شایسته قهرمانی بودند (عکس)؛ دختران فوتبالیست شهرداری سیرجان نایب قهرمان آسیا شدند اما قضاوت نتایج و بازی‌های این دختران در آسیا به این راحتی ها نیست که می‌گویند.

به گزارش ورزش، باید دختر باشی تا بفهمی روزی چند ساعت تمرین زیر تیغ تیز آفتاب سوزان کویر در گرم ترین روزها و در بدترین ساعات چه بلایی سرت می‌آورد.

برای دخترانی که شایسته قهرمانی بودند (عکس)


 بابد دختر باشی تا بفهمی با جنس لطیف دخترانه روی یک چمن زمخت مصنوعیِ درب و داغان و غیر قابل تحمل در سرما و گرما تمرین کردن یعنی چه؟


و باید دختر باشی تا درک کنی پوشیده بازی کردن و رعایت و اجرای همزمان قانون بازی و فرمان مربی در مقابل میزبان تا بن دندان مسلح چقدر سخت است.

برای دخترانی که شایسته قهرمانی بودند (عکس)


آن وقت قهرمانی آسیا که هیچ، حضور در آن مرحله هم پاداشی بالاتر از قهرمانی دارد.

 دخترانی که قبل از سفر به اردن، با سفرهای اتوبوسی از این شهر به آن شهر رفتند تا خود را ابتدا به فوتبال ایران ثابت کنند شایسته تر از هر قهرمانی هستند و قهرمانی آسیا برای آنها کمترین پاداش بود.


 مبلغ قرارداد، امکانات تمرینی، شرایط رفاهی و هر چیز دیگری از تیم دختران فوتبالیست شهرداری سیرجان قابل قیاس با هیچ تیم آسیایی نبود، اما آنها در این تورنمنت ثابت کردند بدون امکانات هم می‌توان به هیچ تیمی باج نداد.

برای دخترانی که شایسته قهرمانی بودند (عکس)


 مریم جهان نجاتی مثل شیری زخم خورده از کمبودها تیمش را یک تنه تا آستانه قهرمانی آسیا به دندان کشید. افسانه، شبنم، زهرا، سهیلا، فاطمه، ملیکا، هستی، رقیه، حدیث، عارفه، زینب و... همه سربازان گوش به فرمانی بودند پاقرص و جنگجو و آماده‌ی اجرای هر فرمانی از سوی مربی شان مریم جهان نجاتی!


 دختران سیرجان اگر چه تا قهرمانی آسیا فقط یک گل فاصله داشتند اما چیزی که به وضوح روشن بود انگیزه بالا و توان فنی فوق‌العاده آنها بود که نشان داد شایسته هر حمایتی هستند.

برای دخترانی که شایسته قهرمانی بودند (عکس)

دومین دوره بازی‌های زنان آسیا با حسرت و اشک و مدال نقره دختران کویر تمام شد و آنها به آنچه که شایسته اش بودند نرسیدند اما این آغاز یک راه پرافتخار برای سیرجان و ایران و دخترانی است که حالا به "خودباوری" بیشتری رسیده اند و فوتبال زنان ایران را در مسیری تازه قرار داده اند و از فردا نوبت مدیرانی است که باید امکانات و شرایطی برای آنها فراهم کنند در حد و اندازه نایب قهرمان فوتبال آسیا.


فوتبال سیرجان و ایران حالا دارد در آسیا سیلان سیلان و بر خلاف قوانین فیزیک به سوی قله حرکت می‌کند...

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋