دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هوادار با قرعه مرگ زندگی می کند (عکس)

هوادار در نخستین فصل ورود به لیگ برتر با دشوارترین قرعه ممکن رو به رو شد اما نمایش تاکتیکی شان در چهار دیدار گذشته مورد تحسین بیشتر تماشاگران و کارشناسان قرار گرفته است.

به گزارش ورزش، چند روز بیشتر تا زمان دیدار استقلال و هوادار از هفته نخست رقابت های لیگ برتر باقی نمانده بود که مالکیت و مدیریت جدید سکان هدایت نماینده جدید فوتبال پایتخت را به دست گرفت.

هوادار در نخستین آزمون خود و در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود و با ارائه نمایشی مناسب همه را شگفت زده کرده و در نهایت اما روی یک غفلت دروازه خود را باز شده می‌بیند و نخستین شکست خود را برابر صدرنشین فعلی رقابت ها تجربه می کند.

هواداری‌ها در دومین دیدار خود برابر پیکان که اکنون در رتبه دو جدول رده بندی قرار گرفته می روند و دو نیمه کاملا متفاوت را به نمایش می گذارند و در نیمه پایانی بازی اگر چه مالک مطلق میدان می شوند، تیر دروازه را به لرزه درآورده، موقعیت های گلزنی زیادی را خلق کرده و بیش از هفتصد پاس را رد و بدل می کنند اما اسیر تجربه و فرصت طلبی همشهری شان می شوند و دومین شکست خود را در انقلاب کرج تجربه می کنند.

هوادار با قرعه مرگ زندگی می کند (عکس)

هوادار با قرعه مرگ زندگی می کند (عکس)


هوادار با قرعه مرگ زندگی می کند (عکس)

رضا عنایتی و شاگردانش در سومین مصاف‌شان این بار در ورزشگاه نقش جهان برابر سپاهان قرار می‌گیرند که رده سومی را تا بدین جای کار به خود اختصاص داده است و بدین ترتیب سه گانه خود را برابر سه تیمی که در رده یک تا سه جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر تا پایان هفته چهارم قرار گرفته اند تکمیل می‌کنند و علی‌رغم اینکهدحریف دست و پا بسته‌ای نبودند سه شکست متوالی را تجربه می‌کنند.

مدیریت و مالکیت مجموعه دست به کار می شوند و اگر چه سه شکست تلخ در سه دیدار سخت تجربه شده است اما به طور میانگین سی و پنج درصد قرارداد بازیکنان، مربیان و...را به حساب شان واریز می کنند و هواداری ها که از انگیزه بالایی برای رویارویی با شهر خودرو برخوردار بودند، حالا با آمادگی روانی بالاتری به دیدار نماینده مشهد می روند و در روزی که با ارائه یک نمایش دل نشین می توانستند حداقل با اختلاف تعداد انگشتان یک دست پیروز میدان شوند، با خوش شانسی رقیب در نهایت به برتری با دو گل رضایت دادند.

هوادار با قرعه مرگ زندگی می کند (عکس)

هوادار با قرعه مرگ زندگی می کند (عکس)

هوادار با قرعه مرگ زندگی می کند (عکس)

هوادار در فصل نخست ورود به لیگ برتر که بنا به سیاست گذاری فنی و تجربی مدیران مجموعه ماندن در لیگ برتر را در دستور کار خود دارد، پس از گذشت چهار هفته و بالاتر از باشگاه هایی چون:شهر خودرو مشهد، نفت آبادان و مس رفسنجان در رده سیزدهمی قرار گرفته و به خاطر نزدیکی امتیازها برای صعود به رده هفتمی به سه امتیاز بیشتر نیاز ندارد!

هوادار این روزها تمریناتش را زیر نظر رضا عنایتی با نشاط بالایی پی‌گیری می‌کند و در هفته پنجم نیز به سد محکم دیگری به نام فولاد برخورد کرده که با جواد نکونام و درخانه با انگیزه بالا از هوادار میزبانی خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋