دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کریم، آماده ورود به باشگاه 90 تایی ها (عکس)

کریم انصاری فرد با انجام 89 بازی ملی، باتجربه ترین مهره کنونی خط حمله ایران محسوب می‌شود.

کریم، آماده ورود به باشگاه 90 تایی‌ها (عکس)

به گزارش ورزش، انصاری فرد که در بازی با لبنان تنها چند دقیقه در زمین حضور داشت، اگرچه تاثیر در گلهای تیم ملی تاثیر مستقیم نداشت اما با ورود خود زمینه ساز دو گلی شد که ایران را به پیروزی شیرین در خاک لبنان رساند.

این هشتاد و نهمین بازی مهاجم اردبیلی تیم ملی ایران بود که 5 سال پس از خداحافظی علی دایی، سهمیه شمالغرب ایران در تیم ملی را حفظ کرد و حالا فرصتی ویژه برای ورود به جمع 5 بازیکن باسابقه تیم ملی را پیش روی خود می‌بیند.

او که با تنها هشت گل دیگر با رکورد علی کریمی فاصله دارد، در حالی به این تعداد بازی ملی رسیده که احتمالا در جام جهانی 2022 برای سومین بار در این تورنمنت به میدان خواهد رفت تا رکوردهایی فوق العاده را در کنار هم بچیند.

حالا در غیاب مهدی طارمی، تیم ملی پای به دیدار مقابل سوریه خواهد گذاشت و در این بین بسیاری از طرفداران فوتبال امیدوارند که انصاری فرد به عنوان مهاجمی گلزن و فرصت طلب، فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد تا شاید با ثبت یک گل دیگر، راه صعود ایران به سومین جام جهانی متوالی را هموارتر از قبل کند.

کریم، آماده ورود به باشگاه 90 تایی‌ها (عکس)

کریم، آماده ورود به باشگاه 90 تایی‌ها (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋