دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش ستاره سیتی به برگزاری دو سال یکبار جام جهانی

واکنش ستاره‌سیتی به برگزاری دو سال یکبار جام‌جهانی

کوین دی بروین واکنش جالبی به احتمال برگزاری جام جهانی در بازه زمانی دو سال یکبار نشان داد.

به گزارش ورزش، بحث درباره احتمال برگزاری رقابت های جام جهانی در بازه زمانی دو سال یکبار بسیار داغ دنبال می‌شود. در واقع بسیاری از اهالی پرطرفدارترین رشته ورزشی دنیا و هواداران معتقد هستند که این کار درستی نیست و علاوه بر ضربه زدن به جذابیت مهم‌ترین تورنمنت فیفا، از لحاظ زمانی نیز امری نشدنی محسوب می‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد آرسن ونگر که هم اکنون به عنوان رئیس توسعه جهانی فوتبال در فیفا فعالیت می‌کند، اصرار دارد که چنین اتفاقی رخ دهد و اصلا بعید نیست که طی ماه های این ایده رنگ و بوی رسمی خود بگیرد؛ اتفاقی که می تواند سر و صدای زیادی در دنیای فوتبال به وجود بیاورد و اعتراضات زیادی را با خود به همراه داشته باشد.

واکنش ستاره‌سیتی به برگزاری دو سال یکبار جام‌جهانی

با این حال کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، واکنش جالبی به احتمال نهایی شدن این ایده داشته است. او گفت: "اول فصل در جلسه ای با فیفا و آرسن ونگر، آنها برنامه خود را برای ما ارائه دادند. با این حال به نظر من برای نهایی شدن چنین ایده ای باید همه فدراسیون‌ها، یوفا و فیفا در کنار یکدیگر باشند و با هم همکاری کنند. البته من تاکید کردم که باید در پایان هر فصل برای ما بازیکنان فرصت مناسبی برای استراحت کردن در نظر گرفته شود. در صورتی که همه جوانب در نظر گرفته شود و همکاری بین همه وجود داشته باشد، این نمی تواند ایده خیلی بدی هم تلقی شود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋