دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فتح لیگ برتر؟ هدف ما قهرمانی در همه رقابت هاست

فتح لیگ برتر؟ هدف ما قهرمانی در همه رقابت‌هاست

آلیسون:؛ فتح لیگ برتر؟ هدف ما قهرمانی در همه رقابت‌هاست؛ آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول، از انگیزه های این تیم برای موفقیت در همه رقابت ها می گوید.

به گزارش ورزش، لیورپول در فصل جاری شروع خوبی داشته است. آن ها در حال حاضر رتبه چهارم جدول لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص داده اند و با چلسی صدرنشین تنها چهار امتیاز فاصله دارند. این در حالی است که شاگردان یورگن کلوپ در فاصله دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی قطعی کرده‌اند.

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، که در آمادگی قابل قبولی به سر می‌برد درباره تلاش این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می گوید: "راستش را بخواهید هدف ما هم بالاتر از اینهاست و به دنبال چیزهای بیشتری هستیم. ما می خواهیم در همه رقابت هایی که در آنها حاضر هستیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. ما به دنبال قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام اتحادیه و جام حذفی هستیم. هر تیمی در حد و اندازه‌های ما باید چنین هدفی داشته باشد اما ما بازی به بازی جلو می رویم و باید تمرکز داشته باشیم."

فتح لیگ برتر؟ هدف ما قهرمانی در همه رقابت‌هاست

آلیسون درباره بازگشت هواداران به خصوص در آنفیلد گفت: "این یک اتفاق عالی است و در واقع می‌توان گفت که فوتبال بدون آنها اصلاً فوتبال نیست. بودن هواداران باعث می‌شود حس فوق العاده ای در زمین مسابقه داشته باشید. از طرفی آن ها یک یار اضافه برای ما به حساب می آیند و در مواقع ضروری با انرژی‌شان به ما کمک می کنند. از بازگشت آنها به استادیوم واقعا خوشحال هستم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋