دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رئال مادرید و خوشبینی به جذب ستاره مصدوم فرانسوی

بر اساس ادعای مارکا پل پوگبا همچنان یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود.

رئال‌مادرید و خوشبینی به جذب ستاره‌ مصدوم‌ فرانسوی

به گزارش ورزش، پل پوگبا در حال حاضر آخرین فصل حضور خود در منچستر یونایتد را پشت سر می‌گذارد و فعلاً هیچ نشانه‌ای از توافق برای ماندگار شدن او در جمع شیاطین سرخ مشاهده نمی شود. در واقع اگر اوضاع طی هفته‌های آینده تغییری نکند باید جدایی رایگان این ستاره فرانسوی از یونایتد را قطعی فرض کرد.

از طرف دیگر گفته می شود که در صورت ترک منچستر یونایتد حضور در یکی از دو تیم رئال مادرید یا یوونتوس محتمل ترین گزینه برای پوگبا خواهد بود. در واقع از ماه‌ها پیش شایعات زیادی در مورد علاقه این دو تیم به جذب ستاره فرانسوی وجود داشته و همانطور که گفته شد به نظر می رسد در صورت ترک یونایتد توسط پل پوگبا، او پیراهن یکی از این دو تیم را بر تن خواهد کرد.

رئال‌مادرید و خوشبینی به جذب ستاره‌ مصدوم‌ فرانسوی

البته مصدومیت های پیاپی این هافبک فرانسوی باعث شده تردیدهایی پیرامون علاقه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن این بازیکن شکل بگیرد، با این حال مارکا ادعای دیگری را مطرح کرده است.‌ این منبع اسپانیایی علاوه بر یوونتوس، از پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان یکی از رقیبان رئال در راه جذب پل پوگبا نام برده و مدعی شده که باشگاه اسپانیایی همچنان علاقه زیادی به نهایی کردن این انتقال دارد چراکه آنها این ستاره فرانسوی را گزینه مناسبی برای جانشینی لوکا مودریچ پا به سن گذاشته می‌دانند. همچنین مارکا تاکید کرده که رئال در رقابت با یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن کار دشواری برای جذب پوگبا خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋