دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شهرخودرو و تلاش دوباره برای اثبات در لیگ (عکس)

تیمی که توانسته بود در فصول مختلف لیگ برتر به نتایج خوبی دست یابد، طی دو فصل اخیر با مشکلاتی که گریبانش را گرفته در مسیر نگران‌کننده‌ای برای هواداران قرار گرفته است.

شهرخودرو و تلاش دوباره برای اثبات در لیگ (عکس)

به گزارش ورزش، شهرخودرو که با مالکیت حمیداوی به دنبال تحقق رویاهای مشهدی‌ها بود و این موضوع را حتی با صعود به لیگ قهرمانان آسیا نیز نشان داده بود، در دو فصل اخیر شرایط سختی را دنبال می‌کند که حتی نگرانی‌هایی را بابت سقوط آنها با این وجود شکل داده است. با این حال اکبر میثاقیان که هدایت این تیم را در این فصل برعهده گرفته، امیدوار است با حمایت دوباره مسوولان استانی و مدیران باشگاه موفق شود آنها را بار دیگر در مسیر کامیابی قرار دهد.

شهرخودرو در شرایطی که سه هفته ابتدایی را تنها با کسب یک امتیاز و حضور در قعر جدول دنبال می‌کند، طی تعطیلات لیگ به بازیابی شرایط تاکتیکی - فنی و البته روحی خود پرداخته و در دو بازی تدارکاتی برابر گل گهر و پرسپولیس به میدان رفته است که تا حدودی حداقل از حیث نتیجه توانسته رضایتبخش و امیدوارکننده ظاهر شود. دیدار با دو مدعی این فصل که هر دو با تساوی خاتمه یافته است و اکنون اکبر میثاقیان و تیمش را به آینده و فرار از منطقه سقوط امیدوارتر کرده است.

شهرخودرو و تلاش دوباره برای اثبات در لیگ (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋