دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویستاتوربین و امیدوار به بازگشت بعد از شکست

بنفش‌پوشان تهرانی در پنجمین هفته از لیگ آزادگان در سیرجان شکست تلخی را متحمل شدند.

ویستاتوربین و امیدوار به بازگشت بعد از شکست

به گزارش ورزش، سومین سهمیه حضور در لیگ آزادگان که جواز خود را با سخت‌ترین شرایط و با عبور از پلی‌آف کسب کرد، در هفته پنجم در شرایطی مقابل آرمان گهر شکست خورد که در نیمه اول این تقابل نمایش پایاپایی را برابر حریف اجرا کرده بود و شانس دستیابی به امتیاز نیز برای آنها تصور می‌شد.

بازی اما در نیمه دوم برخلاف تصورات پیش رفت و حریف با دستیابی به دو گل به برد ارزشمند خانگی در این جدال دست یافت. ویستاتوربین که به نظر می‌رسد همچنان در آزمون و خطا مربوط به دستیابی به ترکیب فیکس خود قرار دارد، در این بازی با توجه به مصدومیت حجت اسلامی و علی خسرونژاد بار دیگر با تغییراتی نسبت به بازی‌های قبلی خود پا به این بازی گذاشت و علیرغم میزبانی حریف در نیمه اول توانست ضمن دستیابی به شانس‌هایی برای تصاحب دروازه حریف، مانع از شکل گیری حملات آنها نیز شود.

ویستاتوربین که اولین حضور خود در لیگ آزادگان را تجربه می‌کند، در پنج هفته ابتدایی لیگ به یک برد، دو تساوی و دو شکست دست یافته است. این نتایج البته برخلاف جاه‌طلبی مدیران این تیم محسوب می‌شود که دو فصل اخیر را با دو صعود بزرگ از لیگ دسته سوم تا آزادگان پشت سر گذاشته و در این فصل نیز با جذب نفراتی شناخته شده در لیگ آزادگان به دنبال کسب نتایج مطلوب و شناساندن برند خود هستند.

ویستاتوربین و امیدوار به بازگشت بعد از شکست

بنقش‌پوشان البته در ادامه فصل بازی‌های مناسبی را تا هفته دهم پیش رو خواهند داشت. دیدارهایی که در صورت کسب نتیجه از آنها می‌تواند روند صعودی این تیم را برای حضور در کورس مدعیان برای آنها در پی داشته باشد. شاگردان میلاد بلادی بعد از شکست برابر آرمان گهر، این هفته به مصاف ماشین سازی خواهند رفت. تیمی که تازه از لیگ برتر سقوط کرده و با توجه به مشکلات مالی و پرونده‌هایی که در فیفا داشته، پنجره‌اش بسته است و نقل و انتقالات خوبی را پشت سر نگذاشته و تا اینجای لیگ هم با دریافت 10 گل و کسب تنها یک امتیاز قعرنشین است. بازی بعدی آنها نیز در بابل و برابر رایکای تحت هدایت پیروز قربانی خواهد بود. علیرغم بازی در بابل اما این جدال بزرگ برای آنها خواهد بود و دستیابی به امتیازات این جدال قادر خواهد بود این تیم را به هدف خود نزدیک‌تر کند. جدال هفته هشتم آنها نیز برابر شاهین شهرداری بوشهر است و بعد از آن هم قشقایی و شهرداری همدان دیگر رقبای این تیم تهرانی خواهند بود. این بخش آسان‌‎تر قرعه برای ویستاتوربین محسوب می‌شود. باید دید بنفش‌پوشان از این پنج جدال قادر خواهند بود در مسیر دستیابی به هدف بزرگ خود سود ببرند یا شرایطی دیگری روبروی آنها خواهد بود.

ویستاتوربین و امیدوار به بازگشت بعد از شکست

هادی خیری بازیکن باتجربه ویستاتوربین از جمله بازیکنان پرشمار مازنی این تیم در این فصل محسوب می‌شود که احتمالا برابر رایکا بابل نیز بتواند یکی از امیدهای این تیم برای کسب نتیجه مطلوب مقابل شاگردان پیروز قربانی محسوب شود.

ویستاتوربین و امیدوار به بازگشت بعد از شکست

علی نعمتی دیگر بازیکن مازنی ویستاتوربین است که برابر آرمان گهر علیرغم چند سیو موفق در نهایت برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش ناکام ماند.

ویستاتوربین و امیدوار به بازگشت بعد از شکست

علی محمدی، علی خسرونژاد، حجت اسلامی، رضا شربتی، مرتضی حسینی، عارف صیفی و محسن ورزکار از جمله نفراتی هستند که ویستاتوربین برای موفقیت در دیدارهای آتی چشم به نمایش باکیفیت‌تر آنها دوخته است.

ویستاتوربین و امیدوار به بازگشت بعد از شکست

محمد پاپی که آخرین بازیکنی بود که به این مجموعه اضافه شده، با سابقه چند فصل حضور در لیگ برتر و تیم‌های مطرح سپاهان، نفت مسجدسلیمان، تراکتور و پیکان اکنون جزو نفراتی است که به دنبال نمایش توانایی‌هایش در این تیم تهرانی است. باید دید او نیز قادر خواهد بود شرایط را برای حضور تیمش در کنار دیگر بازیکنان در جمع مدعیان این فصل شکل دهد یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋