دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هاشمی نسب و آغاز دوران یاغی گری (عکس)

مهدی هاشمی نسب مدافع سرخابی ها روزهای متفاوتی را در ورزشگاه ها سپری کرده است. او آبی ها  و قرمزها را به دفعات روبرو و در کنار خود دیده است .

به گزارش"ورزش "،  نبرد چهل و چهارم  استقلال و پرسپولیس شاهد ظهور ستاره جدید سرخ پوشان بود. مهدی هاشمی نسب که بعد از بازی خوبش با تیم کوپکتداق ترکمنستان جلوی پرسپولیس به این تیم پیوسته بود ،23سال قبل و در روز 22 آبان 1377 با پرسپولیس جلوی  استقلال موفق به گلزنی شد تا تیم علی پروین با تک گل مدافع جلو کشیده خود برنده داربی آن روز پایتخت برابر شاگردان ناصر حجازی شود.  


هاشمی نسب که در خط دفاعی پرسپولیس بازی می کرد،سانتر شاهرودی را با ضربه سر قطع کرد تا رفیقش برومند را مغلوب خود کند و پرسپولیس برنده داربی شود.


هاشمی نسب بعد از این گل تا داربی شماره 48 دو تیم موفق شد در سه بازی دیگر به استقلال گل بزند و محبوب هواداران پرسپولیس شود. ستاره دوست داشتنی پرسپولیس در ورزشگاه ها بعد از اختلاف نظرش با علی پروین در اقدامی جنجالی به استقلال پیوست و در اولین بازی دو تیم در داربی شماره 49 در 9دی سال 79 و در روزی که در خط حمله استقلال گمارده شده بود و برای گل زدن به پرسپولیس 20هزار صلوات نذر کرده بود، به پرسپولیس گل زد و در کنار زمین از حال رفت. او با زدن این گل تعداد گلهای خود در داربی ها را به عدد پنج رساند تا رکورد خوبی از خود در تاریخ داربی های بزرگ پایتخت به جا گذاشته باشد.

هاشمی نسب و آغاز دوران یاغی گری (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋